Zo'n zin in

A

Anoniem

Guest
ff wat anders...
heb er zo'n zin in....
morgen nog even werken en dan 3 week vakantie, ben er echt aan toe...
Laatste week van mijn vakantie lekker druk...
Kinderspeelweek, voor degene die niet weten wat het is even een kleine uitleg...(ben er achter gekomen dat sommige mensen niet weten wat het inhoudt)
kinderspeelweek wordt georganiseerd door vrijwilligers voor kinderen in de leeftijd van 4 t/m 13 jaar (die van ons dan). Het is een week lang gevuld met allerlei leuke dingen...Zo gaan we een dagje naar en een grote speeltuin en gaan we zwemmen en voor de oudsten is er een nacht slapen...De kids hebben een week lang plezier...

En daar heb ik nou zo'n zin in...
Krijg er ieder jaar weer heel veel energie van...
Het is zoveel waard om de kinderen zo veel lol te zien hebben, ze genieten er zo van...En als dan af en toe een kindje naar je toe komt en je bedankt voor de leuke dag/week. Tja daar wordt je toch heel blij van...

Komende week nog beetje druk met voorbereidingen maar ja dat heb ik er voor over...

liefs

leuk!!! hadden wij ook in ons dorp waar ik eigenlijk vandaan kom!!vinden de kids echt super leuk!!!
veel plezier ermee!!
liefs xx

o wat leuk!!!! wij hadden dat ook, jeugdvakantiewerk heette dat.... super!! nou geniet er maar lekker van, het kost energie maar je krijgt het er ook voor terug als je ziet hoe die kinders zich cvermaken en genieten!!!

Liefs kim

Veel plezier!! Hier is de week nu aan de gang, je ziet door het hele dorp verkleedde en geschminkte kinderen lopen de hele week, haha!!

Terug
Bovenaan