zon/zwangerschapsmasker

Hai,

Ik heb gehoord dat je van de zon (zonnebank) een zwangerschapsmasker kan krijgen. Kan je dit krijgen als je met je gezicht in de zon zit of kan je dit ook oplopen als je met andere ledematen in de zon zit. Ik ga namelijk in augustus naar Turkije? Liefs Monique
 
Hoi Monique,

Je kan het inderdaad over je hele lichaam krijgen, dus ik zou ermee oppassen. Als je het eenmaal hebt, gaat het pas na de zwangerschap weer weg, en soms blijf je het dan nog zien.
 
ja dat heb ik ook gehoord dat je het over je hele lichaam kan krijgen, dus dat wordt schaduwen, helaas en goed insmeren!!
Het zijn pigment vlekken die na de zwangerschap en soms niet eens wegtrekken.

Veel plezier!
groetjes miranda
 
Hoi, van het zitten in de zon onder parasol of met een petje kun je ook pigment vlekken krijgen. Ik weet niet of je gauw last hebt van pigment vlekken. Maar ik zou je aanraden je goed in te smeren met een hoge factor, zeker voor je gezicht. Voor de rest fijne vakantie, groetje Anne
 
Ik ben wel op strand geweest maar dan met factor 20 op de voorhoofd, de neus, tussen de lippen en de neus en op de kin. Hier is namelijk waar de zwangerschapmask het meest voorkomt. Ik had een keertje een beetje stoer willen doen en nu heb ik een donker vlek op mijn kin.
 
Ik heb zwangerschaps masker in mijn gezicht en je blijft het zien. Het is nu alweer bijna 2 jaar geleden dat ik bevallen ben maar helaas de bruine vlekken in mijn gezicht worden weer erger naarmate de zon weer meer gaat schijnen. In de winter zie je er niets van. Wel jammer want ik ben best een zonaanbidster. Nou ja dan maar wat meer vlekken.
 
Die vlekken kunnen op heel je lichaam onstaan en echt JAREN blijven zitten!!! Ik zo zeker je gezicht insmeren met factor 30 en verder op je lichaam ook een zeer hoge factor, maar dat is zeker geen garantie dat je geen zwangerschapsmasker krijgt. De enige zekerheid is niet in de zon komen, maar ja dat is een beetje moeilijk in Turkije. Misschien moet je er dan een zeer culturele vakantie ;-) van maken en heel veel dingen gaan bekijken en pas tegen de avond als de echte felle zon weg is buiten gaan zitten. Als je daar tenminste van houdt?

Fijne vakantie en een prettige zwangerschap! Es
 
het heeft volgens mij ook te maken hoever je bent en of je gevoelig bent voor de zon. insmeren is dus toch het beste als je geen risicoos wil lopen.
ik was vorige zwangerschap 3 maanden in augustus en heb echt geen vlekken eraan over gehouden. succes verder
 
Terug
Bovenaan