Zon

Hoi allemaal,

Ik heb gehoord dat het niet goed is om te lang in de zon te liggen, of onder een zonnebank te gaan vanwege een zwangerschapsmasker.

Maar heeft iemand ervaring met zelfbruiningscremes? ik vind het toch wel lekker om dalijk in de zomer een beetje een kleurtje te hebben, of in ieder geval geen lichtgevende benen te hebben onder mijn rok.

Ik hoor graag van jullie

Groetejs
 
Ik ga gewoon onder de zonnebank en heb tot hede toe nog nergens last van, maar wel lekker al een kleurtje, niet iederen krijgt een masker tijdens de zwangerschap
 
ja ik ga ook geregeld onder zonnebank, vk vond dat geen enkel probleem.
is best lekker onspannen als je moe bent , heerlijk vind ik het

en het kleurtje trouwens ook
groetjes debbie
 
Zelfbruiningscremes kunnen volgens mijn gyn. geen kwaad, dus dat doe ik nu ipv zonnebank. Ik vind zonnebank idealer, maar goed zo'n zelfbruiningscreme is een goed alternatief.
Je schijnt inderdaad zelf beetje bij beetje aan te kunnen proberen of je zwangerschapsmasker krijgt, want niet iedereen krijgt het. Maar als je het dus wel krijgt, kom je er (schijnbaar) niet meer vanaf!!

succes ermee!
 
Daar gaan we weer, waar slaat dat op. Zoals je kunt lezen.....DE VK VIND HET PRIMA!!!!! iK GA OOK ONDER DE ZONNEBANK HOOGUIT 10 MIN. EN DE gYN VIND HET OOK PRIMA.
Grtj Tanja
 
Vreemd dat mijn VK het niet prima vindt! Dat gezeur hier iedere keer. Kunnen mensen zich nou echt niet 9 maanden eventjes ontzien van een aantal dingen. Ik zou inderdaad gewoon lekker naïef alles blijven doen. Maakt het uit joh...!
 
Terug
Bovenaan