Zon

Gaat één van jullie wel eens onder de zonnebank? Hebben jullie last van een masker?

En gebruik iemand wel eens van die zelfbruinende creme? Of weet iemand of dat kan?

Groetjes
 
Zelfbruinende crème kan je wel gebruiken, hoor. Mijn zus deed dat ook gewoon tijdens de zwangerschap. Ik heb wel een tip voor zelfbruinende crème.
Ben zelf een rossige, dus ben altijd in de weer met zelfbruinende crèmes om van die witte benen af te komen. Vorig jaar heb ik de zelfbruinende gel van l`Oreal gebruikt. Werkt heel goed, zonder strepen. Je moet het alleen niet het jaar erop weer gebruiken, want ik denk dat er een soort houdbaarheidsdatum aan zit. Ik heb een aantal keer flink jeuk op de binnenkant van mijn benen gehad hierdoor. Ik dacht eerst dat het van het schuren van het zand was, maar blijkt van die zelfbruinende crème te zijn (dit was trouwens van Clarins, ook wel goed maar wel erg duur).
Ik weet alleen nog niet hoe het uitpakt als je zwanger bent, want dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Succes ermee!
 
je kunt uitproberen of je een masker krijgt, door steeds heel kort in de zon te gaan zitten (wel insmeren met zonnebrandcrème natuurlijk). Dan moet je tussendoor goed opletten of je vlekken krijgt. Ik heb gelukkig mazzel en kan zonder problemen in de zon.
Volgens mij kan zelfbruinende crème ook gewoon, maar dan moet je wel een goed merk kopen. Ik gebruik zelf dat van Roc en dat bevalt heel goed. Succes!
 
ik ben al heel wat keren onder de zonnebank geweest en heb geen last van een masker....ik word gewoon niet bruin...ben afgelopen week naar het strand geweest en heel de dag in de zon gezeten heb nergens last van maar ook geen lekker kleurtje...

wel is sins mijn zwangerschap mijn zonneallergie terug gekomen dus moet ik weer aan die pilletjes elke dag...geen noot kan geen kwaad voor mijn kleine vent.
 
Terug
Bovenaan