zon

Hey meiden,
Even een vraagje he... Het is nu al een weekje steeds super weer en ik mag graag even lekker in het zonnetje zitten. Nu ben ik wel een beetje huiverig voor een zwangerschapsmasker. Alleen vind het eigenlijk een beetje onzin om me nu al in te smeren, wil ook wel weer een beetje kleur krijgen...
Hoe doen jullie dat? Ben eigenlijk wel benieuwd!

Liefs rosan

Hoi Rosan,
Ik vind 't echt een goede vraag die je nu steld, ik zat mezelf ook al af te vragen wat ik nu het beste kan doen.
Ik smeer 's morgens een dagcreme, maar hier zit maar heel iets bescherming in, of dit nou voldoende is?!?
Liefs Vissen

Hoi Rosan,
Ik vind 't echt een goede vraag die je nu steld, ik zat mezelf ook al af te vragen wat ik nu het beste kan doen.
Ik smeer 's morgens een dagcreme, maar hier zit maar heel iets bescherming in, of dit nou voldoende is?!?
Liefs Vissen

hoi

ik smeer me nu nog niet in, ik verbrand niet zo snel.
Straks in de zomer ga ik me wel insmeren en ga niet in direkte zon zitten ( wel even maar niet echt zonnen zo als iedere zomer)
ik weet wel dat als je een keer zw.masker krijgt gaat ie niet weg en dat wil ik voorkomen.

hoi

ik smeer me nu nog niet in, ik verbrand niet zo snel.
Straks in de zomer ga ik me wel insmeren en ga niet in direkte zon zitten ( wel even maar niet echt zonnen zo als iedere zomer)
ik weet wel dat als je een keer zw.masker krijgt gaat ie niet weg en dat wil ik voorkomen.

ik raad iedereen aan zich wel in te smeren of een dagcreme te gebruiken met bescherming bij mijn 1e zwangerschap was ik een stukje boven mijn bovenlip vergeten dat is verkleurd en niet meer weggetrokken smeer me nu dus wel in voorkomen is wel zo prettig
groetjes

Terug
Bovenaan