Zonbescherming

Welke producten gebruiken jullie tegen de zon? Dagcrème met factor, zonnebrand? Welke merken zijn fijn?
Ik hou van de zon maar ik heb geen zin in pigmentvlekken.
 
Ik heb de gezichts zonnebrandcrème factor 50 van Rituals gekocht, gisteren geprobeert. Ruikt lekker en trekt snel in. Ik ben ook erg bang voor pigmentvlekken!
 
Ik gebruik de pigment crème van Biodermal, deze crème heeft spf 15 en is te gebruiken als een gewone dagcrème. Deze schijnt ook speciaal voor zwangerschapsmasker te zijn. Nu de zon wat feller wordt gebruik ik ook nog wel speciale zonnebrand voor het gezicht, factor 30. Maar dat is als ik er even voor ga zitten ?
 
Ik gebruik biodermal 50, is trouwens vaak 1+1 gratis bij kruidvat :)
Factor 50 gepakt omdat ik van mezelf al erg gevoelig ben voor pigmentatie door de zon
 
Bedankt voor jullie reactie! Ik heb ook Rituals gezichtszonbescherming gekocht. Factor 50.
Daarnaast gebruik ik nu dagcrème van Nivea met SPF 30.
Ik had ook van Nivea dagcreme met SPF 50 bescherming tegen pigmentvlekken gekocht. Heb van mezelf al veel sproeten. Maar lees ook dat niet alle crèmes tegen pigmentvlekken goed zijn voor de baby. Dus ik twijfelde...
 
Ja, gaat goed smeren worden deze zomer! En in de schaduw zitten..

Ik heb een dagcrème met 25 SPF. Maar als ik echt naar buiten ga, smeer ik ook nog 50 SPF zonnebrandcrème voor het gezicht op.

Ik heb nu Garnier Ambre Solaire - sensitive expert + face. En kan deze zeker aanraden!

Las ook zeer positieve dingen over de sensitive lijn van Kruidvat huismerk en ga deze hierna zeker ook testen!
 
Terug
Bovenaan