Zondag licht positief, nu telkens negatief

Hi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier,maar zit toch even met iets. Zaterdag voelde ik me hangerig, misselijk en niet lekker. Voor de zekerheid getest, en zag tot mijn verbazing een 2e vaag lijntje. Omdat ik er niet zeker van was dat het binnen de tijd afgelezen is, zondag ochtend opnieuw en binnen 5 minuten weer een vaag 2e lijntje. (Beide testen kruidvat 2 voor 5 euro uit dezelfde verpakking)

Gisteren heb ik opnieuw getest met een kruidvat 2 voor 5 euro (uit een andere verpakking) en een CB early Digital maar deze zijn beide negatief! Ik snap het niet meer.
Vamorgen action test gedaan, ook negatief.

Heb enorme gerommel in mijn buik, ben niet mezelf.
Ik verwacht de 31e mijn menstruatie, al kan mijn cyclus enorm schommelen.
Wie heeft ervaringen?
 
Was het een grijs lijntje of een roze lijntje? Als het grijs is, kan het vals positief zijn. 
andere opties zijn een biochemische zwangerschap of de testen zijn vals negatief/niet gevoelig genoeg. 
eigenlijk kan het dus nog alle kanten op.. het is ook nog wel vroeg als maandag pas je NOD is. 
als ik dit zo lees, vrees ik zelf eerder voor een biochemische zwangerschap.. maar ik hoop heel hard voor jou dat je de komende dagen toch opnieuw een positieve test in handen hebt. Veel succes!
 
Zaterdag was het een heeeel licht roze lijntje, zondag wat duidelijker en roze maar nogsteeds wel erg licht
Ik zal wel even tot maandag afwachten en bij geen menstruatie nogmaals testen.
 
 
Als de 31e pas je NOD is dan heb je echt veel te vroeg getest, meer dan 7 dagen tevoren. Ik zou afwachten en nogmaals testen als je menstruatie uitblijft
 
Oeh wat een spannende tijd.. Voor je NOD testen is altijd een beetje dubbel, je kan namelijk zwanger zijn geweest maar de kans dat het voor je NOD misgaat is helaas erg groot. Zonder testen zou je eigenlijk niet eens echt weten dat je zwanger was, dan wordt je namelijk gewoon op of rond je NOD. Ik ga duimen voor je dat er nog een plottwist komt maar gezien meerdere negatieve testen denk ik dat je niet (meer) zwanger bent...
 
Ik heb dit ook... kan alleen geen foto invoegen. Ben 8 dpo en zojuist licht positief getest met een action test. Hebben jullie wel eens vals positieve? 


https://ibb.co/bPszF3b
 
Helaas tot nu toe nogsteeds negatief getest. Mijn buik rommelt enorm, meerdere keren steekjes in de buik. Morgen verwacht ik mijn menstruatie. We gaan het zien!
 
Terug
Bovenaan