Zondag mijn NOD!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Dit moet ik effe kwijt. A.s. zondag is mijn NOD, deze maand ook duidelijk mijn ei gevoeld en om de dag geklutst. Momenteel heb ik heel erg last van afscheiding (nog meer dan rond mijn ei, sorry vies praatje kleur en reukloos.) Weet iemand of dit iets zou kunnen betekenen? Verder nergens last van,   het is zoooooo spannend,ik kan niet meer wachten. Ik ben deze maand jarig en  het zou zo'n mooi cadeautje zijn.......
Maar we zitten   al in ronde 8 en worden iedere maand teleurgesteld dus durf niet te veel te hopen.....

liefs Syl  

hoi syl,
ik heb ook heel erg last van afscheiding....het is echt heel dik en klonterig...wel gewoon wit en reukloos....(geen infectie dus)

ik heb wel gelezen dat als je zwanger bent je meer en dikkere afscheiding kan hebben.

ik heb in ieder geval nog nooit zoveel afscheiding gehad...

maar ik heb niet het idee dat ik zwanger ben ofzo hoop t natuurlijk wel maar jij hebt geloof ik eerder je nod dan ik.....dus ben wel benieuwd....

groetjes bri

Hai Syl

Ik heb ook rond die tijd mijn nod. Weet het niet precies, maar denk zaterdag zondag of maandag. Ik zit nu in ronde 7 dus jij bent iets verder, maarre we zitten in hetzelfde schuitje. Laten we elkaar op de hoogt houden ok?? O ja, hou oud ben jij eigenlijk?? Ik ben 21 en op voor ons eerste kindje.
Ben trouwens 20 augustus een jaar getrouwd dus ook bij ons zou het een leuk cadeautje zijn.............

Liefs wondernetje

haaaai,

ik dacht dat ik vorige week donderdag mijn eisprong had, voelde heel duidelijk soort menstruatie pijn en sinds die tijd heb ik ook heeeel veel afscheiding....
nou had ik gisteravond ineens weer dezelfde soort buikpijn, dus vriendje opgetrommeld haha hij zat nog beneden en ik lag al in bed, we hadden er veel lol om.
nou heb ik met mezelf afgesproken dat ik nog 2 weken wacht of ik ongi word....als ik zwanger ben, ben ik dan ook nog zwanger (als het goed is)en anders word ik ongi....spaart me weer een test en terleurstelling.
heb tot nu toe elke maand een langere cyclus, dus elke maand denk ik dat ik overtijd ben, mijn langste cyclus was 34 dagen en ik wacht nu tot dag 36 of 37, verstandig he?hihi.
ben trouwens aan het temperaturen voor het eerst, gewoon voor de nieuwsgierigheid en de dag na mijn 1e eisprong haha (waarvan ik het dus niet zeker weet)steeg mijn temperatuur gelijk met 0,4, de dag erna ook nog hoog, toen paar dagen weer laag, afgelopen paar dagen weer hoog en vanochtend na mijn 2e eisprong hihi (jaja heb heel bijzonder lichaam)was die nog steeds hoog. wordt er dus niet veel wijzer van, dus heb besloten dat ik er toch niks meer kan doen en dat de eerst volgende test positief is!

succes met afwachten en houd het hoofd koel en ja ik heb ook weer allemaal symptomen maar heb besloten die te negeren!(zei ze heel stoer hihi)

liefs leetje 1981

Hoi Bri!

Bedankt voor je reactie,ik heb ook nog nooit zo'n last gehad van afscheiding, wel rond mijn ei maar dat is zeker weten vorige week geweest.
Laten we maar hopen op een positieve uitslag.....
liefs Syllie

Hoi Wondernetje,

Dat zou zeker een mooi cadeau zijn op je 1 jarige huwelijksdag! Ik zal voor ons duimen.....
Ik ben 24 (bijna 25) en we gaan ook voor ons 1e kindje. Ik heb een regelmatige cyclus van 25 dagen. Spannend hè iedere maand weer?
groetjes Syllie

Terug
Bovenaan