Zondag naar de winterefteling

A

Anoniem

Guest
Zondag gaan we als het goed is eindelijk een keer naar de winterefteling. Ik wil daar al heel lang een keer naartoe, maar de afgelopen jaren was er steeds iets in december.
Nu keek ik alleen naar de weersvooruitzichten en het wordt wel erg koud (raar he, WINTEREFTELING en koud....) Ik denk dat we wel gewoon gaan. Ilona zit lekker ingepakt in de wandelwagen (met voetenzak, muts op, sjaal om, handschoenen aan) en Patrick krijgt natuurlijk ook een muts op, sjaal om en handschoenen aan en die loopt zich wel warm toch?? Tja, en daarnaast zijn we natuurlijk gewoon verplicht om verschillende keren op te warmen met een mok warme chocolademelk!

Of ben ik heel naief? Ik wil zo graag! Het lijkt me helemaal geweldig!

x miranda

Hoi Miranda,

HEERLIJK!!!! Gewoon lekker gaan. Wij zijn vorig jaar met Marissa geweest, ze was toen 3 maanden. We hadden haar heerlijk ingepakt in de wagen en ze heeft toen haar ogen uitgekeken (voor zover ze dat al kon). Er zijn overal vuurtjes en van die warmte lampen. Je kunt inderdaad lekker warme dingen drinken en eten. En tegen de kou kun je ze ook kleden hoor. Ik zou heerlijk gaan als ik jou was. Wij gaan misschien in januari nog. Geniet er lekker van en ben erg benieuwd naar je foto;s

groetjes Linda

GEWOON DOEN!! Is toch leuk en die kleine zit warm zat en ja dan ga je geregeld even een drankje doen ergens!

Veel plezier!

Liefs Saskia

GEWELDIG!! DOEN HOOR!!!

Lijkt me dus helemaal te gek. Zie het alleen niet zo zitten om zo lang in de auto te gaan zitten...

Lekker GAAN!!!! Het lijkt me een super sfeer en ik zal hard voor je duimen dat het droog is en kou..... zoals je al zei, daar kan je je op kleden

veel plezier
Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16,5mnd)

Ik zou ook gaan, mits het niet te ver rijden is voor jullie. Als je erg lang moet rijden en dan een hele dag in de kou moet lopen lijkt me niks. Maar als je niet te ver moet rijden en lekker vaak chocomel gaat drinken...dan lijkt het me HELEMAAL TE GEK!!

Groetjes Babybelle

Wat leuk zeg! Ik zou ook gewoon gaan, het lijkt me er erg mooi in de winter, ik wil er zelf ook een keer naartoe gaan.
Veel plezier zondag!!!

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan