zondag NOD, maar ik weet het niet meer

A

Anoniem

Guest
He,

Moet even mijn hart luchten. Komende zondag heb ik mijn NOD. Vandaag heb ik de hele dag al links onderin een soort steken. Het voelt niet helemaal als ongi klachten, maar daar lijkt het toch wel een beetje op. Ben wel misselijk geweest de afgelopen dagen, lage rugpijn, gevoelige borsten en zo moe. Wat moet ik er nu van denken. Ik was echt de hele cyclus heel nuchter, maar nu heb ik het bijna niet meer. Inmiddels zit ik in ronde 6, dus ik weet echt wel dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden en dat het lichaam zich nou eenmaal niet leiden, maar het moet een keer raak zijn toch??? En mijn klachten heb ik niet voor niets hoop ik???

Nou ik hou jullie op de hoogte.

Groeten Carina

Hoi Carina,
Leuk dat ik je weer tref. Ik heb hetzelfde, ook ongi klachten en ook het gevoel dat ik zwanger ben (rode handpalmen, hoge temp. heb ik ergens gelezen). Ik moet nog wachten tot woensdag met testen. Spannend hoor. Ik zit 2 x per dag achter het forum.
Mijn 2 dochters zijn al een week ziek, dus zit ik veel binnen.
We houden elkaar op de hoogte. Sterkte,
Evelise

Hey Carina,

Nog een paar daagjes wachten en dan weet je het.
Het is nu wel heel erg spannend.
En ja, het moet toch een keer raak zijn hè!!!
Ik duim voor je.

Liefs Benthe

Hai Carina,

Het zou geweldig zijn als je zwanger bent! Maar ja, idd, je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik had ook van die felle steken links en rechts in mijn buik, maar uiteindelijk werd ik toch ongesteld. Ik denk dat je er weinig van kan zeggen nu...

Ik hoop voor je dat de rode duiveltjes wegblijven!!!

Succes!

Groetjes, Tessje.

He meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik zit te twijfelen of ik zo een tampontest zal doen, maar ik weet niet of het daar beter van wordt.

Afwachten, ik haat het!

Liefs Carina
Ps Benthe ik heb je net nog een e/mail gestuurd...

Zo'n tampontest kan geen kwaad hoor!!
Ik heb je trouwens alweer een emailtje teruggestuurd!!!
Kreeg je mijn reactie in vetgedrukte tekst??

Ik heb je trouwens ook toegevoegd aan mijn MSN lijst, maar ik weet niet of je dat ooit doet??

Liefs Benthe

Terug
Bovenaan