Zondag om 21;00 naar nat. geographic kijken!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Lees net in de gids dat as zondag 8 mei IN THE WOMB komt.
Gaat over het moment vd bevruchting, de ontwikkeling van het embryo.
Een 9 maanden lange reis en de geheime wereld  van de foetus!!!
Ik wil jullie niet gek maken maar er zijn vast geinterreseerde!!!

Herhaling:Maandag om 13:00 en 17;00 Of voor degene die slecht slapen om 3 uur snachts!!!   Dinsdagochtend wel te verstaan!!!

Voor degene die al (hopelijk) vol zitten met hormonen en het dan nog niet hebben gezien is er nog een kans op;(schrijf op)Dinsdag 10 mei op dezelfde tijden als maandag!!!!

Veel kijk plezier hoop dat het wat is en hoor jullie reactie graag!!!

Groetjes Moppie

Hey hey !
Bedankt voor je reactie ik had het gelezen hoor!
En erg leuk dat je dit programma even geeft.. lijkt me ook wel leuk om te zien ja! Ik ga het maar is even opnemen denk ik. Kan ik later op me gemak is kijken als m'n mannetje er niet is hahaha want zo ver hoeft hij nou ook weer niet te kijken.
Als het zaadje van hem maar aankomt, dan vind hij het goed! Nou .. nog een paar dagen he. Ben al flink aan het duim draaien... en wat jij zei over je WIL die van alles gaat voelen.. ik probeer dat een beetje te onderdrukken idd. Ik denk nl ook wel dat je jezelf daardoor alleen maar gekker maakt. Nou ik laat gauw weer wat van me horen!

heeeele dikke kus bren.

Hallo dan!!!
Zijn er mensen die dit hebben gelezen wilde het weer even onder de aandacht brengen dus nu staat hij weer boven aan!!!!!!

Groetjes Moppie

Hoi moppie,

Dank je wel! Ik ga zeker kijken!

Ik zit nu nog te duimen dat mijn duivels niet komen (NOD 4 mei, 6 mei of 10 mei), en als ze komen zal ik wel balend kijken en als ze niet komen met een grijns op mijn gezicht.

Groetjes
Martine(33)

Hoi moppie,

Ik keek net ook in de gids maar ik kon het niet vinden!!!
Wie kan mij vertellen op welke zender???

liefs Tamara

alweer hier Tamara,
ik was veel te druk, maar ik zie het al bij de titel staat het SORRY

Ha damens ik zet m weer even bovenaan.
Zou toch jammer zijn dat je het over het hoofd hebt gezien en zou missen.

Groetjes Moppie

Hé bedankt................

Ik ga het ook opnemen!

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan