zondag punctie, maar ben zo verkouden!

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ik heb had al bij mijn andere stukje laten weten dat ik zondag mijn punctie heb. Alleen had ik al twee dagen last van mijn keel maar nu ben en blijf ik maar niezen. Ik heb wel eens iets gelezen dat dit niet goed is voor de puncite of terugplaatsing. Weet iemand dat?? En hoeveel dagen na de punctie is de terugplaatsing? Dit natuurlijk mits er een embroy is. Mijn man heeft al sinasappeltjes voor mij geperst en keelsnoepjes gehaald.
Heb geen koort dus dat valt mee!

Wilde dit even kwijt.

gr roelien

Ha Roelien,

Hopelijk valt het mee en voel je je snel weer top. Veel succes ermee en ga maar lekker snel aan die sinaasappeltjes !!

knuffel

Hoi Roeltje,

Volgens mij   moet het niet zoveel uitmaken. Alleen moet je zoveel mogelijk stil blijven liggen bij de punctie.

Wij hadden de terugplaatsing 2 dagen na de punctie. Dus zeg maar op dinsdag de punctie, woensdag het telefoontje dat er bevruchting was,en dan donderdag de terugplaatsing. En ook ik was een beetje verkouden en mijn vriend ook.

Heel veel succes morgen en maak je niet te druk. Komt allemaal goed.Blijf maar lekker sinasappeltjes persen.

Liefs
Nicole

Hoi Roeltje,

Spannend, morgen de punctie.
Vervelend dat je net nu verkouden en beroerd moet zijn, kan je er nu ff niet bij hebben.
Voor de punctie moet je idd doodstil blijven liggen. Dus ik zou het even zeggen van te voren (waarschijnlijk horen / zien ze het al aan je) en kan je de arts waarschuwen als er een hoestbui of nies aan komt, dan kan hij/zij even stoppen met prikken.

Ik heb op donderdag de punctie gehad en we werden zondag ochtend gebeld of er een bevruchting en celdeling had plaatsgevonden, 's middags hadden we de TP. Dus de 3de dag na de punctie.

Ik denk niet dat het van invloed heeft op de innesteling, als je maar een lekker warm nestje klaar hebt liggen voor je frummel.

Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen voor morgen.
Hou je rustig en laat je nog even lekker verwennen door je mannetje, laat hem maar lekker draven voor je.
Kruimel

Kan weinig kwaad hoor! Die hoestsnoepjes mag je als zwangere(foute stof zit erin)  alleen niet dus stop daar maar mee voor de terugplaatsing. Bij ons was die terugplaatsing na 3 dagen maar ik hoor ook over 2 dagen.
Ik ken een paardemiddel tegen griep en algehele beroerdheid. Het is alleen te koop bij de apotheek maar het helpt meteen! Het heet ascal. Op de verpakking staat een medische naam maar als je ascal zegt dan weten ze het. Het is retesterk en ook bloedverdunnend dus morgen moet je het ff niet nemen maar vandaag 2 keer kan je van de klachten afhelpen.
Enne ik heb bij de punctie ook niet doodstil gelegen. Als je aangeeft dat je moet hoesten bv met je hand dan kunnen ze er wel een beetje rekening mee houden.

SUCCES!
lfs ing

HOi,

Bedankt voor de reacties. Inge heb de apotheek gebeld, maar deze is vanaf 13.00 uur dicht. Helaas. Dan zullen mijn sinasappeltjes het moeten doen.

lfs Roel

Terug
Bovenaan