zondag willen wij het aan m´n ouders gaan vertellen..

Hoi meiden,

Ik ben gisteren nog langs de vk geweest om te horen of er nog steeds een hartje te horen was...en na een tijdje zoeken hoorde ik het kloppen.

Woensdagavond  de 27e krijgen wij de 2e echo, maar omdat m ´n ouders dinsdag met vakantie gaan willen wij het ze voor die tijd vertellen..
M ´n moeder vraagt steeds hoe het gaat met me, omdat ze denkt dat wij met IVF bezig zijn.. dat was ook de bedoeling maar ben spontaan zwanger geraakt voor de zomervakantie..
Dus ik laat ze maar nog even  in die waan, maar zondag willen wij het gaan vertellen.

Het liefst willen wij na de echo het ook aan m ´n schoonouders vertellen en daarna de rest, maar ik weet niet of ik die paar dagen nog kan wachten.. na die echo hebben we toch meer zekerheid en weten we echt meer..

Ben nu 10 wkn en 2 dgn, dus op zich een aardige tijd, maar de vorige keer is een mk geweest, dus vandaar dat we toch nog even gewacht hebben.

Liefs,
leeuwtje,

Hoi meid,

wat spannend seg!!
Wij hebben het eigelijk al heel snel vertelt tegen onze ouders, famillie en vrienden.
Moest het misgaan, zullen we alle troost kunnen gebruiken.
En ik ben hiervan eigelijk heel bang ! Ik lees regelmatig dat iemand eerder een miskraam kreeg.... Het maakt me echt ongelooflijk bang...

Ik ben zaterdag precies 11 weken...

Liefs,
van ons...

Hoi Leeuwtje.
Wat fijn dat je toch eigenlijk "normaal" zwanger bent geworden!
De verrassing was des te groter denk ik he? Leuk hoor!
Ik kan me voorstellen dat jullie nog even wilden wachten met vertellen..
Maar wat zal dat moeilijk geweest zijn. Ik kon het in ieder geval niet voor me houden haha. Ik wens je veel plezier bij de echo, en met het vertellen aan pa en ma!

Groetjes Bren.

Hoi, ze reageerde helemaal blij, met tranen.
Het was zeker een heel mooi bericht voordat ze op vakantie gingen.

Vanavond krijgen we de echo, als alles goed is, dan willen we morgen het aan m'n schoonouders gaan vertellen.. cakeje met opa en oma erop is het plan, maar eerst vanavond afwachten.
Daarna de rest van de familie en vrienden..

xx

Terug
Bovenaan