zondag

Hallo,

Wat doen jullie op zondagochtend na de voeding van 7.00? leggen jullie je kindje dan weer in bed? Eigenlijk wil ik nog een beetje verder slapen na de voeding.
Heeft iemand van jullie hier misschien een tip over?

Groetjes Hilly
 
Hallo Hilly,

Wij hebben een zoon van 9 maanden. We hebben vanaf het begin dat hij geboren is, hem meteen "aangeleerd" dat de zondagmorgen anders is dan anderen morgens. Na zijn voeding werd hij nog even terug in bed gelegd en gingen wij zelf ook nog even slapen. Nu hij ouder is doen we dat nog steeds alleen dan leggen we hem bij ons in bed. Maar let wel op, want goed is het niet. We slapen dan zelf ook niet meer goed maar we doezelen wat. Gelukkig is dat allemaal vanaf het begin heel erg goed gegaan. Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt.

Groetjes Nicolle
 
Hi Hilly
Wij hebben het geluk dat we onze zoon, nu 5 maanden, al zo'n 2 maanden wakker moeten maken. Dit doen we meestal in het weekend rond 9 uur. HIj krijgt dan de avond daarvoor zijn laatste flesje om 23.00 uur. Maar toen hij nog zelf wakker werd om 7 uur ging hij weer lekker terug in bed. HIj sliep vaak ook zo weer, dus dat had hij ook nodig. Niet schuldig over voelen, gewoon lekker terugstoppen
 
hoi hilly,

onze zoon van 15 maanden leggen we ook altijd terug na zijn fles van 7uur. en hij slaapt dan nog 1,5 uur of speelt wat en je hoort hem erbij kletsen. meestal houd hij dit vol tot 8.30 of 9.00 uur en dan wil hij er echt uit. wij doen dit al sinds zijn geboorte en tot nu toe gaat het nog steeds goed.ik hoop dat je er wat aan hebt. hoe oud is jouw kindje?

groetjes van yvonne
 
Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu 9 weken. Waar ik bang voor was met terugleggen dat hij dan uit zijn slaap ritme gaat. Hij slaapt nu lekker door en dat is me ook heel wat waard. Maar ik ga het gewoon proberen volgende week zondag. Ik leg hem terug en ik zie wel wat er gebeurt.
Bedankt allemaal voor de tips, groetjes Hilly
 
wij geven hem de fles rond 6.45, behalve in het weekend, dan wanneer hij wakker wordt, helaas is dat ook meestal 6.45. Dan eventjes spelen, en dan weer naar bed toe. Heerlijk, kunnen wij ook nog eventjes slapen. Hij is nu trouwens bijna 8 maanden.

Groetjes,
linda
 
Hallo
Ik heb een dochter van 4 1/2 maand en wij hebben haar vanaf de geboorte te nu toe altijd na de eerste voeding terug gelegd. Zij gaat meestal dan direct weer slapen tot een uur of 10.
ze heeft ook wel dat ze eerst nog een kwebbel half uurtje heeft maar dan valt ze toch in slaap.
Als je het vanaf het begin direct aan leert weten ze voorlopig niet beter.
succes
 
Hallo,

Onze dochter van 8 maanden is meestal rond 8 uur wakker en dan wil ze na haar fles écht niet meer naar bed. Wat wij meestal doen is dat de ene zondag ik en de andere zondag mijn vriend uit bed gaat. De ander mag dan nog ff blijven liggen. Daarna nog even met zijn drietjes in bed om echt wakker te worden en dan eruit.
Zo heb je tenminste nog iets aan je dag.
Ik moet zeggen dat wij toch niet zulke uitslapers zijn, dat scheelt wel.
 
Terug
Bovenaan