zondagchat?

Het is stil, was even online, maar ik had problemen met het net... Ik kwam er niet goed door!!! Wie waren er wel vanavond?

Ik was wel wat vroeger online, want we moesten ook nog even weg... Ik struikelde wel haast over de lanoniemen zeg... Pfff wist niet dat die overal te vinden zijn... Ik ben 'lillina' een blokje opgelopen....

Tjussssss....

Lara

Heeeeeeee Lara,

Kom net thuis, wat leuk dat je een berichtje achter laat. Ben me net rotgeschrokken kwam net allemaal linoliumina's tegen toen ik onderweg was met de fiets, er sprong nog een liniaalina's voor mijn fiets ben heel hard gaan fietsen om de lunoliumina's van me af te fietsen.

Liefs

Mick

Jij ook al?
Het wordt steeds drukker met die linengina's, ik zag ze zelfs in een anolillina op de Oudegracht! Ik ben lilina omgelanoninaat... Dit gaat toch nergens over, dat je slaomlilianoniomt door de stad moet inilillianengelen? Het is een ware plagengel!

liefs Lara

Ja ik ook al!!!!

Zal wel door de warmte komenina!! Dan komen alle inilianengelen en linoliumina's te voorschijn!!! Om gek van te worden die slaomlilianoniomt, laat ze wegblijvenina's!!!!

liefs Mick

Ja vreselijk he!! Ik kan mijn huis niet meer uit omdat het omsingeld is door linengina's!! HELP!! Ik heb er gisteren ook al bijna eentje aangereden!

Ik zag ook iemand heel erg hard fietsen omdat ze achterna werd gezeten door linengina's maar dat is dan Mick geweest!

Ik ga nu gauw wat molentofcocktails maken om ze af te schrikken hoor!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan