zonde

wat zonde van dit forum lees nu al 6 maanden mee ,maar dat sommige van jullie moeders moeten worden vindt ik helemaal erg ,want een bemoeizucht en wat een hatelijkheid hier zeg ,als je het niet interesant vindt of ergert aan een berichtje ,reageer dan niet
sommige kunnen zich echt in de grond getrapt voelen ,maar denkt dat dit ook niet helpt ,want hoe vaAK IS DIT AL INGETIKT !!!!!!!!! laatste tijd wordt het ook al erger,en denk dat wel meer mensen mij voor zijn gegaan of zullen volgen ,OMDAT SOMMIGE VOOR ANDERE DE SFEER HIER AARDIG VERPESTEN,EN IK ER GEEN ZIN MEER IN HEB OMDAT AAN TE HOREN OF TE LEZEN ,wens ik de aardige mensen veel geluk toe ,en de anoniems(dat kunnen ze zo goed) die het verpesten en zich niet kunnen inhouden wens ik GEEN fijne tijd toe
dus hierbij afscheid
elly@
 
trutten wat is jullie probleem......kunnen jullie niet zwanger worden of zo ga zelf lekker weg ROTTE APPEL DAT JE ZELF BEN
je zult wel zo'n smerig wijf zijn gewoon te vies om aan te pakken laat staan ( zo vies) om zwanger te maken.
 
jesus idd jullie zijn echt zwaar diep en diep triest dit heeft gewoon helemaal nix met hormonen te maken maar julie zin om te stoken heb s n beetje respect voor iemands mening en gedraag je als n toekomstige moeder en gun elkaars t geluk om moeder te worden naar mijn mening ben je dan pas klaar om moeder te zijn
je moet n voorbeeld zijn voor je kind en dat kan je pas zijn als je je zelf en een ander respecteerd
ik heb al n mail gestuurd naar de redactie en heb ook gezegd dat als t zo langer door blijft gaan ik hier ook niet meer kom want dan kan ik net zo goed op n kinderdag verblijf gaan zitten want daar lijken jullie op kinderen en niet op toekomstige moeders !!!
ik ben klaar ik heb mijn zegje gedaan er is hier niemand een hoer of vieze slet of wat dan ook er zijn gewoon een stel onrust stoker hier die t voor de andere serieuze dames verknallen
 
Terug
Bovenaan