zonder kind op vakantie

Hallo allemaal,

wij hebben gister een reis naar Ibiza gewonnen voor 2 personen, wat betekent dat onze kleine meid niet mee kan.

Hebben jullie ervaring met vakantie zonder je kind?

Groetjes,

Hai!

Wij hebben een vriendin in Duitsland wonen. Zij moet niets van kinderen hebben en leeft van werken en uitgaan. Sinds de komst van onze kids zijn we er weleens in de buurt op vakantie geweest en deden we even een bakkie met elkaar. Maar we zijn er ook al 2 keer een weekend naar haar toe geweest zonder kids. Konden wij ook weer eens helemaal gek doen en ons uitleven in de disco!! Ik vond het heerlijk, alhoewel je ze natuurlijk wel mist! Het is ook maar een weekend.
Verder hebben wij niet de behoefte om zonder kinderen (echt samen) op vakantie te gaan. Wij kamperen in de zomer en een huisje in de winter. Daar kunnen de kids prima mee!

Vrienden van ons zijn wel 2 weken zonder kinderen weggeweest. Dat is mij echt te lang, ik moet er niet aan denken. Maar de kinderen waren dan bij opa en oma en die vonden dat helemaal geweldig en zijn lekker verwend. (een tweeling van 11 maanden)

Gefeliciteerd met je prijs! Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten en wens jullie heel veel plezier!
GR antoi

Hoi hoi,

wel grappig, hoe anders je erin kunt staan... Ik moiet er niet aan denken zonder Tijn weg te gaan. Zal ook wel door de borstvoeding komen, moet niet denken aan een heel gedoe met kolven en zo. Hij is (helaas voor opa, oma, ooms en tantes) ook nog nooit ergens wezen logeren en ik denk nu een keer of  4 voor een paar uurtjes ergens anders geweest. Neem hem eigenlijk altijd mee (die paar keer waren mijn tandartsbezoekjes die erg lang duurden en een open dag van de gevangenis waar ie niet meemocht) Maar goed, zo is het voor iedereen anders denk ik. Als je je gevoel maar volgt... (en mocht je echt niet met z'n tweetjes willen gaan: is meenemen, tegen bijbetaling (???) dan niet mogelijk? Zeker met zo'n kleintje is vaak veel mogelijk)

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan