Zonder sokken.....

Hallo allemaal, nou tis beurt.Het was druk met de paaseieren, spitsuur volgens de dokter. We hebben niemand gezien maar het zal wel zo zijn als hij dat zegt. Helaas was de kwaliteit redelijk en de vorige keer goed, maar dat mag de pret niet drukken.Dit schijnt gewoon te zijn bij mannen, ze kunnen niet altijd goed presteren. Het was wel weer het goede moment gezien er slijm aanwezig was en mijn man mocht meekijken hoe de arts het naar binnen bracht, ik zei nog had de fotocamera meegenomen dan had ik het ook gezien. Beeld je even in hoe dat eruit zou hebben gezien!!?? Nou weer 10 min plat en daar gingen we weer, we hebben wel een souvenier meegenomen, het spuitje. En ik heb deze keer mijn sokken uit gedaan, de vorige keer hield ik ze aan maar dat hielp dus niet. Bijgeloof..... wat moet je anders. Meiden ik hou jullie op de hoogte ik wens jullie allemaal nog een vruchtbaar pasen. Liefs ilona

Hoi,

Kun je best doen ja, een fototoestel meenemen.
Zal een schitterende foto worden!!
En ook leuk dat als het raak mocht zijn, dan heb je een foto van hoe de zaadjes bij je ingespoten werden.
Ik hoop dat je zwanger wordt. Niet iedereen krijgt met pasen een iui. Dus misschien brengt het wel geluk.
En..... in bed heb je ook geen sokken aan, dus wie weet...

Liefs Kwek

hoi ilona

spannende tijden ga je weer in. Het wordt weer wachten en wachten wat duren die weken lang op zo'n moment.
Ik wil je succes wensen en hoop dat het deze keer wel raak mag zijn voor jullie!
..... En wie weet is dit mooie paasei het allermooiste ei.... Veel succes met de wachtweken.

groetjes rozemarijn

Hoi Ilona

Ha ha ha ha een fototoestel de gyn. zou niet weten wat haar overkwam
Op goed geluk dan maar zonder sokjes
Als het nu raak is ga ik me volgende iui ook zonder sokken
zo zet je wel een trend hoor!

Groetejs Sabine

Hee sokkenvrouwtje!

Zou wat zijn he een paaseitje! Waarom moet jij eigenlijk 10 minuten blijven liggen? Mijn arts benadrukte dat het echt niet nodig was maar ik vind het nog steeds gek om zomaar op te staan. Je hebt toch het gevoel dat alles wegloopt terwijl je weet dat het niet kan.

Denk maar veel aan die mooie reis die in de pen zit dat helpt misschien een beetje tegen de wachtweken.

lfs inge

Wij hebben lang gezocht, maar de enige babysokken die blijven zitten zijn Sticky Socks. Deze sokken hebben een silicone randje aan de binnenkant, werkt perfect! Je kan ze gewoon online bestellen.
https://stickysocks.com/

Terug
Bovenaan