zonneallergie

nergens geen last van tot vandaag...
ben even met dochter naar het zwembad geweest, en zit onder de bultjes en jeuken...
zal er ook iets vor zijn want ik heb het overal zitten.....

tanxxxx meiden

kunnen   jullie nog tegen de hitte???

liefs mama van 1
25w en 5 d zwanger

pfffffff, wat een gedoe he, met die hitte. Kan goed merken dat ik dat toch niet meer zo kan hebben. Ik hang dan ook de hele avond lusteloos op de bank (arm mannetje).
Gelukkig heb ik van zonne allergie geen last, maar ik merk wel dat ik onwijs snel verbrand, wat voorheen nooit zo erg was.
Van mij mag deze zomer wel iets minder warm (zeg ik met het risico van heel de rest van Nederland op mn dak hahaha)

gr. Peet
(26 +4 wk)

Haha, herkenbaar! Ik verbrand ineens ook heel snel, kom dan ook niet teveel in de zon en smeer met factor 40 i.p.v. dagcrème! Ik heb mijn tempo aangepast aan mijn trage warme lijf, doe alles langzaam als het warm is. En ik draag vaak hemdjes, lekker luchtig. Ik ben benieuwd hoe het wordt op vakantie! (M'n man had onze pleegdochter een warm buitenland beloofd, dus de optie uitwaaien op Schiermonnikoog viel helaas af: het wordt Frankrijk.)

Nou, puf ze    ; )

(Ben trouwens  blij dat ik niet in augustus hoef te bevallen!)

Liefs,

Zeeuws Meisje

Heb gelukkig nog niet heel veel last van de warmte, maar ga echt niet pal in de zon zitten. Vond ik voorheen ook al niet prettig. Ik smeer me wel in ivm eventueel
zwangerschapsmasker, dat vind ik minder charmant.
Maar rustig blijven en anders lekker met je voeten in een teiltje met lauw water.
We gaan dit komende week met vakantie in Nederland dus wat het weer doet blijft een verrassing. We zien het wel!

Van zonneallergie had ik al last voor mijn zangerschap. Ik heb een speciale zonnebrandcreme die er tegen helpt van het merk Vision. De allergie trekt ook sneller weg als het er al zit en je smeert  de creme  erop. Misschien dat het voor jou ook werkt.

Van de warmte heb ik gelukkig nog niet veel last. Wel heb ik minder conditie. Als ik maar een klein stukje fiets ben ik al kapot haha! En alles gaat in het algemeen wat trager... Voel me soms echt een schildpad!

X Miriam

Terug
Bovenaan