Zonnebank kuurtje ??

Goedemorgen Allemaal,

Weten jullie misschien of je nog onder de zonnebank mag met 28 weken?
Ik weet alleen dat het de eerste 3 maanden niet mocht...

Ik ga namelijk over een maandje een week naar Belgie...en ben nu spierwit..hahaha zo ga ik toch echt niet in een rokje lopen..:eek:))

Ik hoor het wel !
Groetjes

Weet niet of het wel of niet "mag", maar wil je wel waarschuwen om uit te kijken met teveel zon  in de zwangerschap, ivm risico op pigmentvlekken ("zwangerschapsmasker")

Ik heb een vriendin die dat heeft, en het is moeilijk er weer vanaf te komen als het eenmaal ontstaan is, dus zelf mijd ik de zon liever in mijn zwangerschap. Dan maar wat witter.

Ik zou het niet doen hoor. Idd in verband met het zwangerschapsmasker maar ook omdat volgens mij de kindjes het niet zo prettig vinden.

Ik snak naar een lekkere saunadag maar wacht maar totdat ik bevallen ben. Een warm bad vind deze Miep al niet fijn .

ik zou het ook niet doen en volgens mij mag het je hele zwangerschap niet..
ik heb een zonnebank thuis maar ik ga er mooi niet onder...
je huid reageerd nu ook anders op zon en uv stralling door je zwangerschaps hormonen dus dan idd maar wat witter ja toch??

Goedemiddag allemaal,

heb het gisteren even nagevraagd bij de VK en die zei dat het best 2 x in de week mocht. Als je last van pigment begint te krijgen dan moet je ermee stoppen.

Groetjes

Terug
Bovenaan