Zonnebank naar massage

Hoi meiden,

Ik heb zonet met mijn schoonzus gebeld en heb de zonnebank laten omzetten naar rug, nek en schouder massage.
Ik heb gewoon gezegd dat dat mij toch lekkerder leek. Ik ben gek op massage dat weten ze. Ze vond het prima dus ze zou het veranderen. Zo, weer opgelost. Ga nog even verder lezen en dan weer lekker naar bed.

Veel liefs Biaggi
 
HEEEEEEERLIJK. ik ben best wel een beetje jaloers hoor. Het is inderdaad beter zo, als je toch al twijfeld dan kan je inderdaad beter dit doen al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Ga er maar heeeeeel erg van genieten hoor!!!!

Liefs, Ank

 
Lieve Ank,

Ik ga er nu inderdaad van genieten, nu met een gerust hart !!! En wat de sauna betreft, roep gewoon dat ik er op dat moment niet zo goed tegen kan !!! Probleem opgelost, case closed !!! Bedankt, meid !!!

Had ik het nu goed gelezen dat je een zwangerschapstest hebt gedaan, alleen dat 'ie negatief is ???? Maar dat je ongi nog niet is gearriveerd ?? Hopen dat 'ie uitblijft gaan we samen naar het volgende forum !!! Heel veel succes !!!!

Dikke knuffel Biaggi
 
Nog eventjes over de sauna. Ik zat daar vorige week voor het eerst, ik zat naast een 8 maanden zwangere vrouw. Ik ben zelf dus ook geweest.Heb 18 juli mijn NOD. Het kan geen kwaad als je gewend bent om te gaan. Ik ben het niet gewend maar wel gegaan, bij navraag bleek het geen probleem te zijn.
 
Hoi Biaggi,

Ik was laatst bij een beautycentrum voor een behandeling.
Bij de voetmassage stond dat deze niet bij zwangere vrouwen mocht.
Dus dat zou ik wel even in de gaten houden.
Veel plezier daar!
 
Terug
Bovenaan