zonnebank

A

Anoniem

Guest
hallo weet iemand of je nog onder de zonnebank mag als je zwanger bent.
of is dat slecht voor jr kindje  .     groetjes

HOi,

Volgens mij is het niet zo slecht voor je baby, maar eerder voor jezelf.
Misschien kan je nu niet tegen die warmte, en je kan er een zwangerschapsmasker van krijgen waar je niet mooier van word.
En als je pech hebt blijf je er altijd last van houden.

groetjes jessica

Ik heb dit aan de gyn. gevraagd omdat ik nogal grijs zag. Het kan geen kwaad voor de beeb zolang je niet gaat liggen zweten. Niet te lang eronder dus. Enne een donkere handdoek over je buik als je in de weken zit dat je kindje de oogjes al opent. Het is namelijk vrij fel licht. Ik ga af en toe als ik echt als een spook rondloop. Je maakt inderdaad grotere kans op zwangerschapsmasker dus pas wel op.

gr.Ing

hoi
ik zou het niet doen ik hb er exeem van gekregen lijkt het wel allemaal witte   vlekken sinds ik zwanger ben en onder de zonnebank ben geweest dus dit is mijn tip
groetjes

Ik ben ook van mening dat je beter uit de zon en zeker weg van de zonnebank moet blijven. Je huid reageert heel anders tijdens de zwangerschap en de kans op vlekken (donkere of lichte) is erg groot. En het probleem is dus inderdaad dat het bijna nooit meer helemaal wegtrekt na je zwangerschap. Dan zie ik maar liever een beetje bleek...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan