Zonnebank??

Hello ladies!

Nu de lente er weer aankomt, begin ik me te bedenken hoe ik deze zomer wat kleur kan krijgen...
Ik heb van mezelf een erg lichte huid en heb heel wat zonnestralen nodig om een klein beetje kleur te krijgen. Ik ben zelf niet zo heel erg gecharmeerd van mijn witte lijf en vind een klein beetje bruin me beter staan. Maar hoe kom ik daar deze zomer aan??? Ik zat te denken aan een lichte zonnebankkuur van zo'n 10 keer ofzo. Maar op internet lees ik nogal tegenstrijdige berichten; van die kan t wel, van die kan t niet.
Hebben jullie hier ervaring mee? Of maar gewoon lkkr bleek de zomer door?
 
Je kunt ook pigmentvlekken krijgen als je gaat zonnen tijdens je zwangerschap, dit wordt een zwangerschapsmasker genoemd en die gaan niet altijd weer weg. Maar niet iedere zwangere is daar gevoelig voor. Ik weet niet of je onder de zonnebank mag tijdens je zwangerschap. Het lijkt mij van niet maar ik zou even advies vragen aan je verloskundige of gyn.
 
Ik ga ook gewoon onder de zonnebank hoor, vk zei dat het geen kwaad kan en kan er hoogstens een zwangerschapsmasker van krijgen wat 9 van de 10 keer weer wegtrekt na de bevalling. Ik heb ook een lichte huid en nu zeker omdat ik zoveel moet spugen en misselijk ben zie ik ontzettend wit. Ik hou wel m'n hemdje aan, ter bescherming van m'n buik maar is volgens mij ook nog niet eens nodig hoor. Van de zomer tijdens ons zwangerschapsverlof hoop ik toch ook wel lekker in de zon te kunnen... Ik ben er nu 2 keer onder geweest, geen veranderingen aan m'n huid gezien dus durf wel verder te gaan.. Ik zou gewoon even kijken hoe je huid er op reageert, dan kan je e.v.t. altijd nog stoppen, toch?

Liefs!
 
Volgens mij is het vooral belangrijk hoe je je blijft voelen tijdens de zonuurtjes. Ik heb zelf ook een hele lichte huid en zit daarom graag in de zon om ook maar enigzins een beetje gezonder uit te zien. Maar tijdens de zwangerschappen voelde ik me alle keren erg beroerd worden van de zon, dus ben deze keer ook maar weer voorzichtig. Helaas
 
Ik ga ook gewoon nog onder de zonnebank, maar wel korter en minder vaak dan normaal. Mijn tip is om de eerste keer kort te gaan, en af te wachten hoe je daar op reageert. Je kan het dan gaan opbouwen naar langer en eventueel sterker. En ik persoonlijk vind een zonnebank waarin je staat fijner dan zo'n 'tosti-ijzer' wegens de warmte.
 
Super! Bedankt voor jullie reacties!
Ik zal donderdag mijn vk even vragen hoe zij hierover denkt. Misschien moet ik het idd gewoon even uitproberen, kijken hoe het bevalt.
 
Terug
Bovenaan