zonnebanken

A

Anoniem

Guest

hoi meiden.......

ik wou graag weten of iemand weet ...ofdat je onder de zonnebank mag als je zwanger ben .......................of bezig ben..

groetjes tamara

hoi  je kunt zwangerschaps pigment vlekken krijgen .groetjes bloempje

heey
ik weet eigenlijk niet of dat goed is
maar ik heb dat ook dat ik nu al ga denken ohw mag dat wel als je zwanger bent haha terwijl we dat misschien helemaal nog niet zijn
net als met eten maar ik heb wel gelezen dat het meeste allemaal nog geen kwaad kan zo vroeg in de zwangerschap

xx

Zwangerschaps pigmentvlekken kun je pas later in je zwangerschap krijgen.
De eerste maanden van je zwangerschap kun je gewoon zonnen en onder de zonnebank hoor.

Liefs Nathalie.

Hoi meiden..
Ik hoorde juist dat als het te warm word als je onder de zonnenbank ligt, je er wel onderuit moet gaan.
Dus niet zo zeer voor de vlekken, maar meer dat je niet oververhit raakt!!
Dus gewoon lekker kort gaan als je gaat.
Succes, groet R

Hoi hoi,

Ik ga ook regelmatig (+/- om de 10 dagen)  even onder de zonnebank.

Niet te lang en niet onder de sterkste bank.

Ik denk bij een betere zonnestudio kunnen ze je vertellen wat hun advies is.

Ik kan me voorstellen dat het ook een kwestie van gewenning is. Als je voor je zwanger werd regelmatig onder de zonnenbank lag. Kan ik me voorstellen dat het tijdens je zwangerschap ook kan. Een kennis van me gaat elke week naar de Sauna, ook tijdens haar zwangerschappen bleef ze gaan. Volgens haar vk kon het geen kwaad. Mede ook door de gewenning.

Groetjes Noelie

Hoi,

Ik heb deze vraag onlangs aan mijn verloskundige gesteld.
Tijdens de zwangerschap mag je onder de zonnebank, je moet echter wel je buik bedekken met een handoek en je hebt kans op pigmentvlekken.

Groetjes Andrea (28 weken en 3 dagen)

Terug
Bovenaan