Zonnebrand bij eczeem

<p>Hallo,</p><p>Onze dochter is 14 maanden oud en heeft sinds haar geboorte al last van eczeem. Aangezien het zonnetje begint te schijnen hebben we zonnebrand nodig. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde zonnebrand voor kindjes met een gevoelige huid/eczeem?</p><p>Alvast bedankt :) </p>
 
Onze dochter heeft een gevoelige huid en soms eczeem. Ik gebruik de witte fles van Nivea (zonder parfum) of Vision.
 
Ik heb voor mijn zoon zonnebrand van Dr. Leenarts.
 
het is parfum vrij en voor de gevoelige huid gemaakt.
ik vind hem erg prettig 
 
Louis Widmer voor kinderen heeft 28 stoffen aan de zonnebrand ontrokken waar allergisch op gereageerd kan worden. Dus écht een hele pure crème zonder rotzooi. In de Kids variant zit ook een afketsende werking. De zon komt trekt dus bijna niet in de huid. 
 
Mijn kinderen hebben op de meeste hypoallergene zonnebrandcréme's een allergische reactie, maar op de "gewone" nivea voor kinderen reagere ze juist weer niet (ze reageren wel weer op de niveau voor volwassenen). Dus ik denk helaas dat je zal moeten uitproberen, totdat je iets hebt gevonden wat geen reactie op wekt
 
Ik heb goede ervaring met Vision Kids en Suncover van Dr. Jetske Ultee. Die laatst gebruiken we sinds vorig jaar en is heel fijn, ook voor jezelf.
 
Terug
Bovenaan