Zonnebrand creme

Hoi,
Ik heb een paar weken terug zonnebrandcreme van Vichy gekocht bij de apotheek..Dacht, dat is goed spul..
Dat is het ook, maar je krijgt er enorme gele vlekken van in je kleding..Bijv langs de broekspijpen van een korte broek, en in het nekje, bij de boordjes van de witte hemdjes etc..
Daar baal ik goed van, want je krijgt het er nooit meer uit!!
Ook niet met Vanish oid..
Dus..wie heeft er een tip voor WEL een goede en fijne creme??
Beetje hoge factor..

Gr Rina

Hier ook een zonnenbrandcreme die afgeeft aan de kleding! Ook na wassen op 60 graden er nog niet uit! En idd een gele afdruk.
Het is de kindercreme factor 30 van de Albert Heijn. Ik gebruik hem nog wel, want hij is wrl heel goed. ze verbrand niet en dat vind ik het belangrijkst al is het wel onhandig! Dus ik kan je ook niet helpen.

Groetjes babybelle

Hoi hoi,

Wat vervelend van die creme zeg! Wij gebruiken Zwitsal factor 50 (vooral belangrijk voor Syl, hoge factor), maar die vlekken krijg ik er wel uit. Als deze op is, wil ik toch over gaan op eigen merk van Etos ofzo, want vind die zwitsal echt belachelijk duur!

T schijnt dat groene zeep een wondermiddel is tegen vlekken. Mss kun je dat eens proberen??

Succes!

Liefs Deb.

Vies he die vlekken! Ik gebruik daarom P20. Is verkrijgbaar bij drogisten en reformzaken. Het is een doorzichtige gel. 1 x insmeren is genoeg voor 1 dag en het vlekt niet. Is niet goedkoop maar wel zeer handig.
gr.Ing
http://www.drogisterijaanbiedingen.nl/Web/Shop/

Terug
Bovenaan