Zonnebrand oogjes

<p>Goedemorgen,  Mijn dochter van 4 maanden wrijft steeds in haar gezichtje en haar oogjes. Van de week had ze zonnebrand op welke ze in haar oogjes wreef. Daar reageerde ze heel heftig op. Rode ogen,  tranen en huilerig. Is er zonnebrand die niet in de ogen prikt? Ik gebruik nu 50spf van zwitsal.</p><p>Alvast bedankt! </p>

Wij hadden exact hetzelfde net zwitsal, gebruiken nu eigen merk van Kruidvat  (tube met paarse dop) en dit gaat wel goed.

Ik lees even mee.
Hier hetzelfde met zonnebrand van Vision. Schijnt hele goede zonnebrand te zijn, maar ik ben er niet tevreden over. Ze heeft idd hele zere ogen, dr witte shirtje is geel geworden bij de kraag en dat krijg ik niet meer schoon en ik heb donderdag gesmeerd en nu, 3 dagen later is haar haargrens nog wit en ik krijg het er écht niet afgepoetst. Deze zonnebrand is enorm hardnekkig, vreselijk spul!

Ik lees even mee.
Hier hetzelfde met zonnebrand van Vision. Schijnt hele goede zonnebrand te zijn, maar ik ben er niet tevreden over. Ze heeft idd hele zere ogen, dr witte shirtje is geel geworden bij de kraag en dat krijg ik niet meer schoon en ik heb donderdag gesmeerd en nu, 3 dagen later is haar haargrens nog wit en ik krijg het er écht niet afgepoetst. Deze zonnebrand is enorm hardnekkig, vreselijk spul!

Wij hebben garnier Amber solaire kids 
deze gaat goed. Zelf getest bij mijn eigen ogen eerst. Nadeel is wel met water dat je witte strepen krijgt. En shirts krijg je gele waar die in de was er wel uitgaan. 

Terug
Bovenaan