<p>Ha allen,</p><p>mijn dochtertje is nu 4 weken oud en ik vind het niet alleen lastig wat ik haar moet aantrekken als ik naar buiten ga met dit weer, maar ook wanneer ik haar moet insmeren met zonnebrandcreme. </p><p>We gaan elke dag naar buiten en dat ligt ze vaak in de wagen of de draagdoek. Uiteraard hou ik haar uit de zon, maar ik begreep dat je ook dan moet smeren. Ik heb vandaag wel zonnebrand van Naïf factor 50 gekocht. Vanaf welke temperatuur moet ik daarmee smeren? De draagdoek is van tricot en ik vind het zelf erg warm worden hierin. Ze draagt nu geen jasje in de draagdoek en voelt dan soms nog wat klam in haar nekje. Vanaf welke temperatuur doe ik haar minder kleding aan, dus bijvoorbeeld alleen een romper evt. met broekje. En vanaf wanneer kunnen ze zonder jasje/vestje en mutsje in de kinderwagen? Ik weet dat meestal gezegd wordt “een laagje minder dan jezelf” maar als het echt warm wordt dan gaat dat niet op toch ? (Of ik moet zelf naakt rondlopen en zij in een rompertje ;-))</p><p>ik ben benieuwd naar jullie adviezen!</p><p> </p><p> </p>