Zonnebrandcrème

Hallo!

Vraagje, mijn dochtertje van 8 maanden heeft een gevoelig huidje. Welke zonnebrandcrème is goed en welke factor moet ik gebruiken?

Bedankt!

Groetjes
Petra
 
Hoi,

Als ik jou was zou ik een zo hoog mogelijke beschermingsfactor kiezen.
Zelf heb ik afgelopen zomer Ambre Solaire van Garnier gebruikt met beschermingsfactor 40! Deze smeer je op de huid en dan wordt het huidje groen (trekt heel snel weer weg hoor!) zodat je goed kunt zien of je niet een plekje vergeten bent in te smeren.
Mijn hulkje is totaal niet verbrand geweest.

Groetjes 1976
 
quote: Petra01 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2005 19:18:45'));

Hallo!

Vraagje, mijn dochtertje van 8 maanden heeft een gevoelig huidje. Welke zonnebrandcrème is goed en welke factor moet ik gebruiken?

Bedankt!

Groetjes
Petra



 
Hoi Petra,

Ik gebruik voor mezelf en voor mijn baby factor 40 van Roc. Dat werkt erg goed en is ook lekker smeerbaar.

Quote: Phileine reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2005 15:54:52'));


quote: Petra01 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2005 19:18:45'));

Hallo!

Vraagje, mijn dochtertje van 8 maanden heeft een gevoelig huidje. Welke zonnebrandcrème is goed en welke factor moet ik gebruiken?

Bedankt!

Groetjes
Petra





 
hoi Petra, ik gebruik gewoon een baby-sun block, deze kost niet veel, een hogere bescherming dan sun block is er niet en speciaal samengesteld voor baby's dus dan wordt er ook wel rekening gehouden met gevoelige huidjes denk ik, en het is niet duur.
 
Terug
Bovenaan