Zonnebrandcreme

Welke zonnebrandcreme gebruiken jullie voor je kindje ??
De drogisterij staat vol met allerlei merken en factors.
Zelf zat ik te denken aan Zwitsal factor 30.
Mijn kindje is ruim 4 maanden en zijn huidje is nog teer.
We houden hem alleen maar in de schaduw, maar wil hem dan wel insmeren.

Wat gebruiken jullie en hoe bevalt dit ??

 
Hoi Nicolle,

Ik gebruik van niveau de factor 40 voor mijn dochtertje van 9 weken. Het zit in een sprayfles, wel zo makkelijk en het is groen als je het opsmeert, zodat  ik kan zien of je haar helemaal hebt ingesmeerd. Als aftersun heb ik de zwitsal na het zonnetje. Ik ben over de niveau erg te spreken!

groetjes
 
Nou... ik heb me even laten adviseren bij de drogist.
Ik heb nu ROC 40 gekocht.
Doorslaggevend was voor mij dat hier geen extra geur en kleurstoffen aan zijn toegevoegd wat bij Zwitsal wel is.
Het babyhuidje is nog zo gevoelig...
Was wel iets duurder dan zwitsal, maar we hebben nog de hele zomer voor de boeg,
dus hopen hem veel te kunnen gebruiken.
 
Hoi,

Ik heb van Garnier factor 50 beter te hoog dan te laag hé, die kleine van mij is nu 4 maanden ... En ik hoop dat het heel goed gaat werken. Sowieso heel veel smeren :D
 
De zonnebrandcreme van zwitsal en nivea geven af op de kleding. De zonnebrandcreme van vichy speciaal voor kinderen is ook goed en geeft niet af. Verkrijgbaar in de apotheek.
 
Vorig jaar gebruikte ik (volgens mij) kruidvat eigen merk. Aan het eind van de zomer zwitsal gekocht, ik weet eigenlijk niet wat toen de reactie was. Maar de laatste dagen heb ik het gebruikt en onze dochter zit onder de bultjes.
Eerst dacht ik dat het hittebultjes waren tot mijn vriendin vandaag vroeg of ik zwitsal zonnebrandcreme gebruikte. Haar kinderen reageerden daar ook op nu gebruikte ze nivea. Het zat in ieder geval in een donker blauw pompflesje en is voor kinderen. Haar kinderen zijn al wel ouder, en ik heb het flesje niet bekeken of het ook voor kleintjes is. Maar ik weet wel dat ik een ander merk uit ga proberen.
 
Ik had een flesje van de etos eigen merk factor 30 van "mijn baby" maar die smeert neit uit en blijft heel vies plakkerig en wit. En laat overal flekken na. Nu heb ik vcan zwitsal ook factor 30 en dat bevalt beter.
groejts
greet
 
Terug
Bovenaan