zonnebril babybanz ervaring?

Hoi allemaal
heeft iemand ervaring met deze brillen ook met die retro vind ze erg leuk maar weet niet of onze beebs dat ook zo ervaren
alvast bedankt groetjes Elena

Hoi

Ik heb er ook een van de hema en die was onder de 3 euro, maar   wel volledig beschermd... Joshua vind hem erg leuk! eerst keek hij er boven langs maar heeft nu ook door dat hij er doorheen kan kijken... en voor de zon is dat wel handig!

Zie hem op topic "fotowedstrijd"

grt suuz mv joshua 8-2-07

ps de zonnenbril heeft geen elestiek maar joshua doet hem niet af!!

Priscilla vind haar babybazzonnebrilletjuhhh het einde juist als we weer thuis zijn en ik wil m af doen heeft ze zoiets NEEEE Mama nie doen hihi....

en zoals meerder mama's schrijven gewoon proberen wat je kleine er van vind...

suc6 groetjes van Priscilla en haar mama

Onze babybanz gaat alweer voor de derde zomer mee dit jaar! Oersterk brilletje vind ik. Tijmen kan hem nu niet meer op (2,5 jaar), maar vorig zomer nog wel. Handig, want nu kan Floor hem op zetten. Ik heb hem nog niet gepast, maar ik denk dat het al wel kan. We gaan wandelen in de bergen, vooral in de sneeuw is dan zo'n bril echt een must.
groetjes van Ruth

Hoi,

Wij hebben ook een babybanz, ik schrok wel een beetje van de prijs..maar volgens papa had ze die toch echt nodig haha. Maar dan wel een rode want van al dat roze wordt papa niet goed! Ze heeft hem nog niet echt opgehad dus ik weet nog niet zo goed wat ze ervan vind.....gewoon proberen denk ik.

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan