Zonnebril!

Hoi dames,

Ik vroeg me af of jullie iets van een zonnebrilletje gebruiken bij jullie kids. Ik heb meestal een petje voor mijn zoon tegen de zon, maar dat helpt niet altijd. Hij traant altijd al zo, en met de zon word dat nog veel erger. Een gewone kleine zonnebril houd hij niet op! (had ook niet anders verwacht). Nu wilde ik zo'n babybenz proberen. Hebben jullie daar ervaring mee?

Groetjes Liff
 
hoi liff,

ik heb geen ervaring met zonnebrillen van babybenz. is dat er 1 met zo'bandje erachter?
ook esmee hield vorig jaar haar zonnebril niet op. wil dit jaar toch maar weer een hoedje gaan kopen (en hopen dat ze die wel ophoudt ;-))
 
hoi liff,

ik heb geen ervaring met zonnebrillen van babybenz. is dat er 1 met zo'bandje erachter?
ook esmee hield vorig jaar haar zonnebril niet op. wil dit jaar toch maar weer een hoedje gaan kopen (en hopen dat ze die wel ophoudt ;-))
 
Hoi hoi,

Dat is inderdaad een zonnebril met een bandje eraan. Lijkt me toch wel handig. Een zonnehoedje hebben we ook hoor. Alleen is dat voor zijn oogjes niet genoeg. Hij heeft geen traanbuisjes aan de onderkant, dus traant heeeeel veel. En met de zon nog meer. Vandaar.

Groetjes
 
Hoi hoi,

Dat is inderdaad een zonnebril met een bandje eraan. Lijkt me toch wel handig. Een zonnehoedje hebben we ook hoor. Alleen is dat voor zijn oogjes niet genoeg. Hij heeft geen traanbuisjes aan de onderkant, dus traant heeeeel veel. En met de zon nog meer. Vandaar.

Groetjes
 
Wij hebben een looping-bril van julbo en die bevalt ons prima. Maar onze dochter houdt ook een normale zonnebril gewoon op.
De babybenz hebben we ook geprobeerd (geleend voor de wintersport), maar die zat heel dicht op haar oogjes, dus die v ond ik niet zo prettig
 
Terug
Bovenaan