Zonnehoedje/petje

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik wil graag voor mijn zoontje van 8 maanden een leuk zonnehoedje of petje kopen. Tot dusver had ik gewoon een zonnehoedje (zo'n vissershoedje) van de H&M die ik voor the time being had aangeschaft maar ik vind het zo'n ontzettend truttig ding. Na wat online speurwerk lijkt wel alsof dat een beetje de standaard is. Of lekker truttig of 13 in een dozijn. Hebben jullie tips waar je wel leuke en vooral stoere hoedjes kunt kopen? </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties!</p>

Ik heb bij mijn zoontje (nu inmiddels 14 maanden) nooit een zonnehoedje gedaan omdat ik het inderdaad een tuttig ding vind en dat niet bij hem vindt passen. Wij hebben altijd (en nu nog steeds) gewoon petjes voor hem gekocht. Wij zijn fan van baseballcaps. Ik heb deze o.a. bij de H&M gekocht (wel online, want in de winkels hebben ze bij ons niet veel), bij boefjes en bijtjes en gewoon al googlend (caps baby's), dan kom je er een hoop tegen. 

Bedankt voor je reactie!
die petjes zijn inderdaad al een stuk leuker maar ik was bang dat dat misschien niet genoeg bescherming zou bieden. Alhoewel dat misschien ook prima op te lossen is met een flinke dosis zonnebrand. 

Terug
Bovenaan