zonnehoedjes/bandana's/petjes

hey meiden

met dit weer moet nathalia van mij iets op haar hoofdje hebben.
ze mag kiezen uit zonnehoedjes,petjes en bandana's.
we hebben ze in verschillende kleuren en verschillende motieven dus ze heeft keuze zat.
ze vindt ze ook wel heel erg leuk, maar ze wilt ze niet op haar hoofd houden.

hoe moet ik dit nou oplossen, zodat ze ze wel ophoud?
politieagentje spelen, en de aanhouder wint???

ze moet iets op haar hoofd van mij, omdat ze nog steeds weinig haar heeft, blond, heel dun en kort.
ik kan haar hoofdhuid moeilijk gaan insmeren met zonnebrand lijkt mij, dus vandaar iets op haar hoofdje ter bescherming van de zon.

hoe doen jullie dit???

liefs, do

Hier ook een ventje dat niks op zijnhoofd houdt als ik het wil.
Alleenhet verchil is dat Nick genoeg haar heeft, in de winter als het echt koud is houdtie zijn pet wel op maar in de zomer dus echt niet.
Er is ook speciale spray voor in de haren te sprayen met een factor er in is wel duur je kunt het bij de kapsalon kopen en je doet er lang van. Het is van Bonacure .
Als we in de zomer op vakantie zijn smeet ik zijn bol in met Vision dat is een keer smeren en de hele dag geen last meer ok wel een wat vetter koppie haar maar ja een verbrande hoofdhuis is ook zo wat.

Mischien kun je er wat mee, misschien hier nog mensen met oplossingen ben benieuwd naar de tips kan ik missch ook nog wat mee.

Groetjes

Hey Do,

Hier heb ik geen problemen met petjes en hoedjes, laten ze goed opstaan, de middelste vond het toen hij 2jr was ook niet echt geweldig, maar na even door te zetten toen liet hij hem goed op!
Ik zou haar dus gewoon elke keer iets opzetten, dan zal ze er wel aan wennen, vind het wel goed als ze met zon iets op hun hoofd hebben!
Je hebt idd ook speciale producten voor in het haar, misschien eens informeren bij de drogist!

Gr MJ

heyhey

bedankt voor jullie reacties.

ik ga idd eens even kijken voor die speciale producten, zodat ze dan niets op haar hoofdje hoeft.

tnx!

liefs, do

heyhey

bedankt voor jullie reacties.

ik ga idd eens even kijken voor die speciale producten, zodat ze dan niets op haar hoofdje hoeft.

tnx!

liefs, do

Laura heeft zomer en winter iets op haar hoofd, we hebben namelijk een zeilboot en dan verbrandt ze echt heel hard! In de winter heeft ze iets op haar hoofd zodat ze dat in de zomer ook wil...
Ook doet ze het hoedje wel eens af, dan zeg ik heel streng dat ze alleen buiten mag spelen met een hoed en ze anders weer naar binnen moet, gooit ze hem daarna weer af dan gaan we naar binnen! Het beste werkt hier een hoedje met koordjes die je onder de kin kunt vastknopen, die krijgt ze niet zo gemakkelijk af en dan laat ze het maar zo.

Laura heeft zomer en winter iets op haar hoofd, we hebben namelijk een zeilboot en dan verbrandt ze echt heel hard! In de winter heeft ze iets op haar hoofd zodat ze dat in de zomer ook wil...
Ook doet ze het hoedje wel eens af, dan zeg ik heel streng dat ze alleen buiten mag spelen met een hoed en ze anders weer naar binnen moet, gooit ze hem daarna weer af dan gaan we naar binnen! Het beste werkt hier een hoedje met koordjes die je onder de kin kunt vastknopen, die krijgt ze niet zo gemakkelijk af en dan laat ze het maar zo.

Hier ook een meisje dat niets op haar hoofd wil, haha. Ze is wel donker van zichzelf, dus verbrandt misschien minder snel. Ik heb een spray (van Kruidvat geloof ik) met zonnebrand factor 20 of 30 en dat spray ik gewoon over haar haren/hoofd. Dan maar een keertje extra in bad/haren wassen.... Succes!! Hopelijk komt de zon snel weer tevoorschijn.

Terug
Bovenaan