zonnehoedjes??

Hallo, ik ben al een week op zoek naar een hoedje voor Lieke. Ik kan het nergens vinden...zelfs prenatal heeft geen hoedjes maat 56, voor de allerkleinste dus. ik heb maar zo'n bandana gekocht, maar die heeft geen klepje dus Lieke schrikt zich nog rot als de zon even in haar gezicht schijnt.....weet iemand waar je  kleine zonnehoedjes kunt kopen? gr. jorieke

Ik ben ook op zoek. Het lijkt wel of er alleen maar jongenshoedjes zijn he? Misschien H&M? Heb ik nog niet gekeken. De hema heeft ze in ieder geval niet. Wel leuke bandana's trouwens!  

Hoi Jorieke,

Ik heb bij Hans textiel er eentje gekocht maatje 48 en heb bij zeeman zelfs maatje 44 gezien, Bij Prenatal hadden ze inderdaad niet veel, alleen zo'n hoofddoekje ook in maatje 50/56

Suc6 met er eentje vinden

Gr. Sabrien

Ik heb er gewoon een bij prenatal kunnen kopen, maatje 42... Was wel een petje (met klepje), maar staat zo stoer!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (10 weken)

Ha Jorieke,

Ik heb er gisteren één gekocht bij H&M, wit met soort broderie. Ze beginnen daar bij maatje 50, kosten  Euro 3.99. Lisa heeft een klein bolletje...
Jesse (haar tweelingbroertje) heeft nu een petje met klep van zachte tricot bij Prenatal, mt. 42. Past precies! Wij kunnen er tegen!

Succes!
Groetjes, Esther.

Hoi,
ik heb ze hier ook bij Prenatal gezien. Bij C&A hebben ze ook leuke, maar volgens mij pas vanaf maat 44. Bij de Zeeman ook vanaf maat 44. Wel superleuke en het kost daar echt niks. 1,80 Euro voor een hoedje of petje.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan