zonnen

<p>hallo, misschien een hele stomme vraag hoor maar ik las ergens dat je de zon nu moet vermijden als je zwanger bent, ik ben persoonlijk altijd zo ontzettend wit van mezelf dat ik juist de zon opzoek om een beetje een gezonde kleur te hebben. en ook vitaminen op te doen, maar mag ik dit nu inderdaad niet meer?? of mag ik wel in de zon zitten maar gewoon wat minder lang als anders? ik hoef niet perse een bikini lijn maar een kleur op mn gezicht is wel fijn</p>

Tuurlijk  mag je in de zon zitten. 
Alleen je eigen heel goed insmeren  ivm snelle verbranding en een zwangerschaps masker.
Ik ging vorige zomer ook gewoob in de zon zitten ik had wel een hemd over mn buik  heen dat mn buik  dus niet in de zon ging . 
Wel moet je uitkijken dat je lichaam  niet te warm  word door de zon dus tijdig  wat afkoelen met water?

Dat dat beter is van niet is meer omdat je vlekken in je gezicht kan ontwikkelen die later niet meer weggaan. Ik had er zelf geen last van toen ik zwanger was. Ik heb gewoon elke keer eventjes gekeken of ik vlekken kreeg maar dat was dus niet. Wel zou ik idd opletten dat je buik niet te warm word, en iets over je buik leggen zoals n handdoek ofzo. Ik weet niet of dat echt belangrijk is maar dat vond ik een fijner gevoel. Mijn buik werd soms echt heet alsik dat niet deed en toen dacht ik nu zal ze het misschien wel heel warm krijgen ofzo hahah

Vorig jaar zomer was ik zwanger en heb ik ook in de zon gezeten. En ik heb wel heel erg last gekregen van een zwangerschaps masker. ik kreeg vlekken in mijn gezicht die pas in de winter weg trokken. maar het verschilt wel per persoon. ik zou je dan wel erg goed insmeren met factor 50. 

Goed insmeren en zorgen dat je het niet te warm krijgt. Als jou lichaamstemp stijgt word het bij de baby ook warmer. Dus als jij het te warm krijgt kan dat schadelijk zijn. Goed luisteren naar je lichaam dus en dan komt het wel goed 

Je mag gewoon in de zon als je je maar goed insmeert. Ook als je in de schaduw gaat zitten, blijven insmeren. Ik was vorige zomer zwanger,  heb met die hitte veel in de schaduw gezeten en was toch bruin geworden. Het duurt alleen wat langer. 

Hey dat is meer omdat je een zwangerschapsmasker kunt krijgen, die als je pech hebt niet meer weg trekt. Ik had hier zelf geen last van, ben zelfs een paar keer onder de zonnebank geweest. Dat mag ook gwn als je zwanger bent zij me vk

Terug
Bovenaan