zonnen

Zonnen is niet schadelijk voor je kindje, maar als je er gevoelig voor bent, kun je vlekken in je gezicht krijgen.

Ik ben nu 38 weken zwanger en heb geen seconde in de zon gezeten, alleen maar in de schaduw, maar heb toch allemaal bruine vlekken in m'n gezicht. Ik had dus eigenlijk m'n gezicht telkens moeten insmeren als ik naar buiten ging.
Het grootste probleem/gevaar is dat het in sommige gevallen blijvend is! Ik kan je dus van harte aanraden om geen risico's te nemen en gewoon goed te smeren en met je gezicht zoveel mogelijk uit de zon te blijven.

Groetjes,

Isabella
 
Zonnen is de eerste drie maanden schadelijk voor je kindje omdat je je lichaamstemperatuur teveel omhoog brengt.

Ditheeft hetzelfde effect als de sauna of koorts. En aangezien de eerste 3 maanden de vitale organen en de hersetjes worden aangelegd is het beter koel te blijven!
 
deeerste drie maanden is het schadelijk voor je kind en als je er aanleg voor hebt kun je zwangerschapsmasker oplopen. Dit zie je pas na een tijdje en het blijft heel lang of misschien wel altijd zichbaar!
 
ik ga wel gewoon in de zon hoor.
niet te lang. maar ik heb achter in de tuin een badje en daar ga ik dan lekker in. ik smeer me goed in en draag wat op mijn hoofd. maar langer als een half uur houd ik het toch niet uit. je moet gewoon naar je lichaam luisteren.
en ik lig niet met mijn buik de hele tijd in de volle zon. dan ben ik bang dat ie te warm wordt.
nou geniet er van zou ik zeggen.
liefs sandy 27wk
 
Terug
Bovenaan