zonnen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

ff een vraagje he..
mag je wel in de zon liggen als je zwanger bent?

Groetjes ssuss

hallo daar,

ik heb begrepen dat dat niet zo goed is omdat je dan een zwangerschaps masker kunt krijgen.

maar het fijne weet ik er ook niet van!
ik vind het trouwens niet eens meer prettig in de zon liggen! ik kan er helemaal niet meer tegen terwijl ik dat eerst wel goed kon.

groetjes Wilma

zwangerschapsmasker? hihi geen idee wat het is..
Ik ben bezig met zwanger worden en vroeg me het af, met deze temp kan ik het ook niet volhouden (niemand toch?)

Groetjes

hi
Je kan gewoon zonnen hoor! Als je je maar goed insmeert, je voelt zelf wel aan wanneer het teveel wordt. Ik zit gewoon in de zon en heb een lekker kleurtje gekregen, ik moet toch wat doen met mijn vrije tijd! Een zwangerschapsmasker zijn pigment vlekken in je gezicht. De een krijgt ze en de ander niet. Zon ze! Maar ik denk dat je niet echt lekker ligt met deze temperaturen, veel te warm. Groetjes esther ps. Wat wel heel erg lekker is is een badje in de tuin  heb ik ook!

Hoi!

Tuurlijk mag je zonnen, zolang je maar genoeg drinkt en naar je lichaam luistert als het niet meer prettig is. Zelf vind ik het heerlijk om in de zon te liggen, maar nu word ik helemaal naar als ik te lang in de zonnestralen sta of zit. Wel een vreemde gewaarwording trouwens.. normaal kan ik lekker liggen bakken, maar nu moet ik er niet aan denken! Voor mijn gevoel verkleur ik trouwens nu wel sneller dan anders, mijn armen zijn, ondanks dat ze eigenlijk alleen maar schaduw zien, al best bruin geworden.

En zo'n masker kun je altijd krijgen, zelfs in de herfst of winter. De een krijgt er wel eentje en de andere niet. Insmeren helpt soms, maar ook niet altijd.. Tot nu toe heb ik er nog geen last van.

Groetjes, Harma 36w1d

Hoi!

Tuurlijk mag je zonnen, zolang je maar genoeg drinkt en naar je lichaam luistert als het niet meer prettig is. Zelf vind ik het heerlijk om in de zon te liggen, maar nu word ik helemaal naar als ik te lang in de zonnestralen sta of zit. Wel een vreemde gewaarwording trouwens.. normaal kan ik lekker liggen bakken, maar nu moet ik er niet aan denken! Voor mijn gevoel verkleur ik trouwens nu wel sneller dan anders, mijn armen zijn, ondanks dat ze eigenlijk alleen maar schaduw zien, al best bruin geworden.

En zo'n masker kun je altijd krijgen, zelfs in de herfst of winter. De een krijgt er wel eentje en de andere niet. Insmeren helpt soms, maar ook niet altijd.. Tot nu toe heb ik er nog geen last van.

Groetjes, Harma 36w1d

Mijn schoonzusje heeft zo'n 'zwangerschapsmasker'. Ziet er echt niet mooi uit en het is inmiddels alsweer 14 jaar geleden dat zij haar laatste kind kreeg......

Terug
Bovenaan