Zonnen

Heb eigenlijk een vraagje over het lekkere weer. Vanmiddag heb ik twee uurtjes in de zon gelegen, heerlijk in de bikini. Maar bedacht me later pas dat ik helemaal niet wist of mijn buik wel zo in de zon mag? Weten jullie dit toevallig? Anders toch maar even rekening mee houden.....

Goed insmeren!!! Je huid is uitgerekt en dus dunner en gevoeliger. Meer kans op verbranden. Maar het mag wel!
Let ook goed op dat je gezicht in de schaduw blijft. Van de zon kun je pigmentvlekken krijgen die je je hele leven kan houden. Goed smeren dus!

Thanks Bowi, had me inderdaad wel heel goed ingesmeerd en heb op mijn gezicht nu standaard al factor 50 op omdat ik heel blond ben en dus snel een zwmasker krijg. Heb hier ook een serum tegen van clinique en ik moet zeggen dat het tot nog toe heel goed gaat. Maar fijn om te weten dat beeb ook gewoon mee mag genieten :)

Hi. Je moet even checken of je last krijgt van zwangerschapsmasker. Niet iedereen heeft er last van dus goed insmeren. Zelf smeer ik van die anti striae creme op mijn buik. Daaroverheen had ik een t shirt. Ik kreeg echter door de warmte een allergische reactie op mijn buik. Dus nu smeer ik me op een warme dag maar niet meer in op mijn buik met anti striae creme :)

nou ik hb het vorige week 2 middagen een uurtje gedaan maar heb me een masker. echt lelijk! maar ja gewoon maar denken dat het er bij hoort... maar voor je buik weet ik het niet.. heb geen bikini ben kiiets te vet voor hahah nou succes

Hoi,

Niet alleen jezelf goed insmeren, maar er wordt ook aangeraden om een handdoek om je buik heen te doen. dat staat tenminste in al die babyblaadjes die ik de afgelopen jaren heb verslonden... en uiteraard dat je beter in de schaduw kunt blijven ivm pgmentvlekken

mij is toen idd verteld dat ik zo veel mogenlijk uit de zon moet blijven met mn buik. toen ik op het strand lag, moest ik een handdoek op mn buik doen zei de vk toen 4 jaar geleden, dit heb ik alle 3 de zwangerschappen gewoon maar opgevolgd.
verder idd goed insmeren want zelfs in de schaduw kan je verbranden.

liefs, do

Terug
Bovenaan