Zonneschermpjes

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie weet er waar ze leuke zonneschermpjes (Nijntje, Bumba of zo) voor in de auto verkopen?

Grtz. Poppetje71

Nijntje in elk geval bij de ANWB en Halforts.

Ik vind de schermpjes alleen niet zo goed werken. Heeft iemand een beter alternatief?

Annemieke

Wij hebben plakschermpjes van Winnie de Pooh, alleen niet zo'n succes, want ze zijn te klein voor de ramen.

Mijn ouders hebben heel handige... Dat is een soort jasje, die trek je over het portier aan. Dus de buiten en binnenkant zijn helemaal bedekt. Komt niets doorheen en je kunt t raam ook nog eens gewoon open doen. Echt heel handig.
Alleen het grootste nadeel: ze komen uit Australie en ik heb ze hier nog niet gevonden. Nog even verder zoeken dus.

Liefs Maaike mv Twan

Wij hebben ze bij prenatal gekocht, in het midden zit een zuignap.
Mijn moeder deed voor ons vroeger een laken knippen op maat, zodat hij net over het raam valt en dan met klitteband aan het dak van de auto (aan de binnenkant).
Wit wordt ook niet zo heet in de zon en was ideaal als we op vakantie gingen, we konden er alleen niet doorheen kijken, maar ja beter dan de zon in je giegeltje en warm.

Hoop dat de uitleg duidelijk is van het kunstwerk van mn moeder hihi

Pauline

Thanx ladies,

Ik heb ook ergens gelezen over zonneschermplakfolie, weet alleen niet of die wel goed is. Ga wel even informeren her en der...

Grtz. Poppetje71

Dat plakfolie is waarschijnlijk van dat blindeer spul, zo pimpen de dappere mannen hun auto (haha zo noemen wij dat).
Mijn buurman heeft het inderdaad ook op de achterruitjes voor de kleine. Het werkt wel goed, maar ik vind dat niet echt bij onze auto horen.
Dit kun je bij autozaken halen, bv de brezan of slager automaterialen.
Misschien heeft halfords het ook.

Pauline

Wij hebben zo onze grote auto ook (laten) gepimpt! Onze achterramen zijn nu getind, het is een soort folie, maar je kunt heel goed naar buiten kijken, de zon houdt het echter wel goed tegen. Wij hebben geen airco of zo. (kostte geloof ik zo;n € 100,-   als je het professioneel laat doen, incl garantie)

Onze scheurbak (oude pegeot) die krijgt wel gewoon zonneschermpjes. Je kunt ze ook bij grotere speelgoedwinkels kopen

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Wij hebben donkere zonneschermpjes bij de Prenatal gekocht en Cars-schermpjes bij de Baby-Walz. Heel leuk.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan