Zonnesteek

TWD

New member
Net bij huisartsen post geweest en heb een zonnesteek.
Hele avond benauwd, druk op de borst, misselijk en duizelig... Gister naar dijkfeest geweest en daar in de volle zon gestaan.., wel ingesmeerd maar heeft niet geholpen... Bovenarmen, voeten, hals en gezicht ontzettend verbrand...
Met als gevolg dus een zonnesteek..,
Nu veel drinken evt. 2 paracetamol tegen de pijn en rustig aan doen... Is het morgen nog niets beter of ben ik nog bang dat er iets mis is met de kleine moet ik even de vk bellen..,

Dus meiden goed smeren en kijk uit met de zon... Ik heb het van 1 Middagje hooguit (4 uurtjes)

Liefs
 
Ow wat vreselijk naar! Daar kan je idd goed beroerd van zijn! Pas goed opjezelf en als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen. Heb je wel een beetje kunnen slapen?

Sterkte! Liefs Lynn.
 
Oh meis wat naar zeg!
De zon en hitte was ook wel erg heftig afgelopen maandag. Nu rustig aan hoor, en met die hitte die we deze zomer vast nog genoeg krijgen lekker de schaduw in!
 
Vannacht wakker geworden mrt vreselijke buikpijn...dus vanmorgen vk gebeld en net even geweest...
Even geluisterd en hartje was goed duidelijk... De kleine man was lekker druk want ze moest een paar keer zoeken haha...
Waarschijnlijk komt de buikpijn bij mijn darmen weg. Ook doordat ik zo'n slechte drinker ben...nu moet ik dus minimaal 1 liter water drinken en nog anderhalf tot 2 liter ander drinken...
En dat terwijl ik al moeite heb met een liter...

Verder wel redelIjk geslapen....heb ook even gevraagd over de pijn in mijn benen tijdens ter slapen op de zij(soort van doorligplekken) moet dus ook even afspraak met bekkenfysio...

Liefs
 
Terug
Bovenaan