Zonnige groetjes uit de Dominicaanse Republiek!!

A

Anoniem

Guest
Het is hier heerlijk!! En dat is niet alleen omdat het weer zo aangenaam is of omdat het eten zeer smakelijk is...Nee, IK BEN ZWANGER!! Ik heb vanavond een test gedaan. Woensdag was mijn NOD en ik werd maar niet ongesteld. Ik was nogal sceptisch, dus ik wilde er niet gelijk een test tegenaan gooien. Ik ben immers op vakantie en misschien was het nog te vroeg. Ik kan nu niet a la minuut naar de winkel rennen om een nieuwe te kopen. Ik had immers ook niet echt zwangerschapsverschijnselen, dus ik zou wel even wachten. Zondag mn laatste test gedaan, die was negatief. Wilde er eerst nog een maandag doen, voordat we vertrokken, maar toch niet gedaan. Ik heb het weten uit te stellen tot vanavond. Hier is het avond, 6 uur vroeger. Maar bij ons is het al zaterdag, dus eigenlijk heb ik gewacht tot zaterdag!! Ik had mn etos test gedaan en er verschenen 2 streepjes. Wat betekende dat ook alweer? Hoort het geen plusje te zijn? Deze muts had alleen de test meegenomen en niet de verpakking. Ik had hem eerder gebruikt maar wist niet meer hoe het nou precies ging. Uiteraard had ik geen geduld en ben gelijk naar het internetcafe op het resort gegaan. Daar proberen op te zoeken wanneer die etos test nou positief was of niet. Werd er ook niet veel wijzer van, want er blijken verschillende te zijn. Uiteindelijk een verhaal gevonden waaruit ik dacht op te maken dat mn test toch echt positief moest zijn. Terug naar de kamer gegaan. Toen bedacht ik mezelf dat ik nog een kruidvat test bij had MET bijsluiter!! Mn vriend vond dat ik hem moest bewaren tot morgen. Toen hij onder de douche stond heb ik hem toch stiekem gedaan. En wat denk je?? Direct toen het stickje begon te verkleuren kwam er al een streep te voorschijn en daarna nog 1!!! IK BEN ZWANGER!!!! JEEEEEEEEJ!! In ronde 2!! Wie had dat gedacht?? Heb eigenlijk geen klachten, alleen een af en toe steken rechts in mijn onderbuik en een drukkend gevoel net als bij mn menstruatie. Heb op de heenreis maandag ook gigaaaaaaaaaaantische buikpijn gehad in het vliegtuig, maar ik dacht dat dit mijn darmen waren. Ga als ik terug ben gelijk een afspraak maken bij de gyn, want ik kwam ik al omdat ik ook medicijnen per infuus krijg iedere 6 weken. Ik hoop dat hij me snel gerust kan stellen dat toch alles goed is!! Ik kon het niet laten om jullie even snel een kort (gigantisch) bericht te sturen!!!
Heel veel zooooooooonnnnniiiiiiggggggee groetjes uit de Dominicaanse!!!
x Maris

Super gefeliciteerd!!!!!!!!!geniet van jullie vakantie!!!!
liefs vanuit een zonnig nederland!!!!!

Jeej!!! wat leuk voor jullie!!! Gefeliciteerd
Wow, jullie vakantie kan zeker niet meer stuk!!
Het gaat vast allemaal goed joh, maak je vooral niet druk en geniet van jullie eerste vakantie met z'n 3tjes he ;)

Ow enne neem maar flink wat zon mee terug!!

Enjoy x
Quenda

Wow wat een supervakantie voor jullie!!!!! Nu lijkt alles nog zonniger!!! Heel veel geluk meid en geniet!!!

Aangezien hier de zon ook schijnt de zonige groetjes terug!!
Liefs ciomama

gefeliciteerd met je zwangerschap geweldig om positief te testen op vakantie!!!

geniet van alles

Kim

Gefeliciteerd! Lekker relaxen en heel veel genieten! Dat moet daar wel gaan lukken! Neem een lekker fruitsapje, want die hebben ze vast in overvloed! Op mooie zwangerschap!

ooh meid wat geweldig!!! Het is nu al een super vakantie om nooit meer te vergeten!!!
Geniet ervan!!

Kussies Laurie

wow dat is echt geweldig nieuws en helemaal op vakantie. dadt wordt extra genieten met een extra grote glimlach op alle foto's
gefeliciteerd

Terug
Bovenaan