zoo bang voor miskraam..

Hoi meiden.

Na mijn vorige miskraam ben ik echt zo ontzettend bang voor een volgende miskraam. Bij alles wat ik voel denk ik dat het zover is. Gisteravond is de lage rugpijn begonnen en zo is mijn vorige miskraam ook begonnen dus nu zit ik helemaal in ze zenuwen...
Hebben jullie ook last van lage rugpijn en heeft iemand ook al eens een miskraam gehad?

Hoi Madelief,
Ik heb toen ik 5 weekjes was ook heeeel erg pijn in mijn rug gehad en als ik zo om mij heen vraag hebben meer mensen dat gehad in het begin van de zwangerschap. Dit heeft toch te maken met je banden en je baarmoeder die gaat kantelen en uitzet en zich klaarmaakt voor de zwangerschap.
Ik heb gelukkig geen miskraam gehad, maar ik ben net als jou ook erg bang om het te verliezen, al heb ik hier helemaal geen reden voor hoor, want ik voel me verder prima, op een paar pijntjes na dan.
Succes en probeer er toch maar van te genieten.
Groetjessssss

Hoi Madelief,

Weet ongeveer waar je nu doorheen moet. Heb zelf ook afgelopen jaar een miskraam gehad. Dat maakt alles nu wel extra onzeker en moeilijk om van te genieten. En bij alles wat je voelt denk je dat het niet goed gaat. Dus je gevoel is wel heel herkenbaar. Maar ook wat mama van Myron hier boven zegt. Je banden gaan wat oprekken en dat voel je ook.
Wanneer heb je je echo?? Ik heb die van mij gelukkig al met 7weken, en dat duurt al enorm lang.
Probeer je niet te veel aan te trekken van alles wat je voelt en positief te blijven!!
Succes

hoi Madelief,

Probeer positief te blijven denken, ook al is het moeilijk. Vooral omdat je al een keer een miskraam heb gehad.

Ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad en dit is de eerste keer dat ik zwanger ben.

Blijf moed houden en wat de andere ook zeggen blijf positief te denken.

Sterkte..

Hi Madelief,
Ik heb zelf ooit bij mijn eerste zwangerschap een miskraam gehad, vreselijk vond ik dat.
Toen raakte ik zwanger van mijn dochter...en ik was ook zo onzeker.
Toen heb ik mijn angst uitgesproken...en kreeg toen een echo met 7 weken..
Ik was toen een stuk geruster...

Nu had ik dus eergister echt reden om te denken dat t mis ging...dmv een bloeding en wonder boven wonder was er niks aan de hand...
Nu heb ik de hartjes gezien (dus bij 6 en 5 dagen al!) en ga er echt nu vanuit dat het niet zo snel meer mis zal gaan...

Ik heb ook lage rugpijn en kramperig gevoel soms in mijn buik, maar er gebeurt nu ook erg veel in je buik, dus ik geef dat maar de schuld!!

Sterkte...

hoi madelief, wat herkenbaar... fijn dat mensen het net zo ervaren... of ik bedoel niet fijn dat je het ook zo mee maakt maar wel fijn dat ik niet de enige ben .... ook ik heb last van mijn rug, bang van ieder pijntje.... wij mogen over 2 weekjes gelukkig kijk er ook erg naar uit....

Heb nog niet eerder een miskraam gehad, voor de 1e keer zwanger. Maar herken de angst en onzekerheid heel goed!!

Over 3 weken de echo, kan eigenlijk niet wachten. Voor m'n gevoel kruipt de tijd echt. Maar probeer positief te blijven denken, zoals anderen ook al zeggen. Indirect heeft je eigen instelling soms ook invloed op je lichaam, dus allemaal positief ingesteld zijn en daarmee onze vruchtjes dus aanmoedigen haha.

Terug
Bovenaan