zoo raar

A

Anoniem

Guest
vandaag 1e dag na ongi maar voel me (nog) hartstikke zwanger; ongi pijn, last van me darmen, misselijk, duizelig, pijnlijke borsten en heeeel erg moe.
Had voor ik ongi werd gehoopt dat ik weer zwanger zou zijn (wie niet hier), dus getest, maar helaas negatief. 2 Uur later was ik ongi, een paar dagen na mijn NOD. Nu 1e dag erna nog steeds die klachten dus en vind dat raar, zou ik dan weer een mk hebben gehad of ben ik stiekem toch zwanger? straks maar effe testen halen maar geloof niet erg dat ze nu wel posi zullen worden, maar we zullen zien....
pffff lastig zeg dat lichaam, waarom doet ie nou niet eens gewoon? is dat zo moeilijk?

Lastig hè? Hier vandaag (rond nod) een negatieve test, terwijl alle verschijnselen daar waren. Maar in onze omgeving heerst buikgriep, dus het is heel goed mogelijk dat de rommelende darmen, misselijkheid en algehele malaise daar iets mee te maken hebben. Ik hoop voor jou dat het uiteindelijk iets positievers is of dat je lichaam anders gauw weer duidelijke taal gaat spreken.

het zijn klachten die ook bij een menstruatie horen..
maar omdat wij allemaal zwanger willen zijn, denken we alleen maar bij een zwangerschap ons zo te horen voelen..

ons lichaam neemt ons in de mailing en we trappen er steeds weer in..
zo frustrerend ....
ik voel ook van alles, maar denk dat ik vandaag of morgen gewoon ongi word..

ps mijn borsten zijn verder nooit opgezet bij zwangerschap (in het begin)

duimen maar dat het toch snel eens gebeurt..

Terug
Bovenaan