zoo veel kadootjes gehad

Hallo allemaal,

Wij hebben een druk sint weekend gehad.. zaterdag kwamen mijn ouders en zusje het bij ons vieren en zondag gingen we naar mijn schoonfamilie. Ik vond het erg leuk en gezellig, maar echt niet normaal hoeveel kadootjes Birgit gehad heeft!

Zaterdag: poppenwagen (foto's volgen) potje boekje, kleurpotloodjes, rompers, poppenbedje..
Dat was redelijk normaal.

zondag (mijn schoonmoeder is OVERenthousiat t hele jaar door)
buggie+ pop, babybornstofzuiger, zo'n schoonmaak wagentje met bezem ect, teletubbiehuis, winnie de pooh bouw schip, muts schaal en handschoenen van mexx, ondergoedsetjes 3x, 2 pyama's 2 boekjes, hamertje tik, rugzakje,potje, haarspeltjes, douchespul en shampoo, laarsjes..  vast nog wat vergeten OJA zo'n driewieler met stang, een hele degelijke (ze kan nog niet bij de trappers)
Niet alles kwam van mijn schoonmoeder hoor! maar echt niet normaal meer, ik ga de helft maar apart houden anders weet ze gewoon niet waar ze mee moet spelen!

Nou wat ik zo (bij) gelezen heb, hebben jullie ook leuke sinterklaasfeestjes gehad!

grtjs Evelien
Maar iig vond Birgit het allemaal prachtig

Hoi Evelien,

Als ik hier in huis rond kijk zie ik alleen nog maar: speelgoed!
Ik ben heel het weekend bezig geweest om alle kadootjes een plekje te geven.
Voor sinterklaas had ik al het helft van haar 'oude' speelgoed weggelegd maar dat zou je nu niet meer zeggen.

Gelukkig heb ik de oppas blij gemaakt met een groot deel van ons speelgoed. Daar was ze ook wel weer toe aan iets nieuws. Ik weet echt niet meer waar ik het moet laten in huis?!?!?

Wel erg leuk om te zien hoe ze zich nu vermaakt met haar keuken, poppenbuggy, duplo enz. enz.

X Linda

Hoi Evelien,

Hahaha wat een berg heeft Birgit gekregen! Feline heeft niet zo veel gekregen, want we struikelen hier al over het speelgoed. hahaha

groetjes Mariska

Wow, das inderdaad een hele berg!! Hahaha, verstandig om wat apart te houden. Wij hebben voor ieder kind 6 cadeautjes gekocht. Mijn moeder was al een paar weken geleden wat cadeautjes wezen brengen, en mijn schoonouders geven wat met de kerst. Dus wij hadden een overzichtelijk geheel. Maar bij mijn oudste gingen mijn ouders de eerste paar jaar ook helemaal los. Hier heb ik uiteindelijk wel wat van gezegd, want het was gewoon teveel

Wij hebben specifiek dingen gevraagd en dat ook gekregen. Lotte heeft uiteindelijk drie cadeautjes gekregen.   Met kerst krijgt ze ook nog een stuk of drie cadeautjes en dan vinden wij het wel weer mooi. Ze heeft al zoveel...

Groetjes, Marisa

Ik had ook een lijstje gemaakt op lijstje.nl In allerlei catagorien had ik wat bedacht, dingen die ze echt nodig had maar ook wat kleinigheidjes voor de mensen die niet veel geld uit wilde geven...
Wat heeft mijn schoonmoeder nou gedaan (die koopt t liefst een speelgoedwinkel leeg) die heeft alles wat er nog op stond gekocht! en wat ze ook nog leuk vond volgens mij, want de helft heb ik niet gevraagd!
Ik vind t prima, maar baalde wel een beetje. Heb ik aan mijn moeder een schattig poppenwagentje gevraagd, krijgt ze ook nog een buggy + pop.. leuk hoor, maar niet nodig. Ik heb m op zolder gezet voor de zomer..

wat een kado,s!!!
hier ook zo,heb wat oud speelgoed opgeruimd want anders....en wat weg gelegd voor later.en overal komt wel muziek uit,kan wel tureluurs worden,hahaha.

gr petra

Terug
Bovenaan