Zoo zin in carpaccio

<p>Hoi Dames,</p><p>Het is niet te doen haha ik denk heel de dag aan een carpaccio salade uit t tentje hier in t dorp. Echt de hele dag! Ik heb daar zo ontzettend veel zin in. Verder heb ik heel weinig eetlust en ook totaal nergens zin in ik eet echt om te eten. </p><p> </p><p>Ik ga t natuurlijk niet eten want wil absoluut  geen risico nemen. Maar oeioeioei! T gekke is dat ik hiervoor eigenlijk amper iets om gaf ik bestelde  t weleens als mijn man friet wou. Ik eet amper vlees. En nu is die drang zo groot ook rookvlees klinkt als muziek in de oren en ook zoiets at ik nooit. En wat nu dus ook niet mag grrr ik kan ook geen alternatief bedenken wat ik dan wel lekker zou vinden zucht! Frustrerend haha</p>

Hahaha ja het schijnt wel vaker te gebeuren dat je echt ineens dingen wilt eten die je normaal NOOIT at, nu wilt maar niet mag.... 
Ik denk al 35 weken aan mijn wijntjes.... Jezus die mis ik zo erg. 
Als mijn vriendinnen een wijntje drinken, dan snuif ik als het ware even aan de aromas. Ik kan niet wachten. Maar ja, ik ga borstvoeding geven dus ik moet alsnog even langer wachten en kan niet meteen na de bevalling aan de slag. Dat kan met carpaccio dan weer wel. Zal je net zien, dan hoef je het niet meer. 

Dat van de wijntjes herken ik van mijn vorige zwangerschap en toen mocht ik weer moest ik echt opnieuw leren drinken zo lekker vond ik t niet meer hahaha. Maar snuiven wel. 
Mis nu ook wel een wijntje zo soms vooral dan bij die carpaccio hahaha

Ik heb tijdens mijn zwangerschap wel gewoon rookvlees gegeten. De verloskundige zei dat dit gewoon kon. Misschien kan je het bij je verloskundige navragen zodat je toch iets kan eten waar je zoveel zin in hebt ;-)

Ik durf t risico echt niet te nemen veel te bang dat t toch mis gaat!  Dat zou ik mezelf nooit vergeven! 
Sushi zou ik nog vegan kunnen maken je brengt me op ideeën haha!  
Heb ook zo zin in broodje tonijn salade o o o. Ik herken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap

Terug
Bovenaan