Zoogcompressen

Even een vraagje. Ik geef borstvoeding. Ik gebruik nu steeds van die weggooi zoogcompressen. Mijn borsten lekken vooral wanneer ik aan het voeden ben. Dus dan de borst die ik niet geef. Er gaan op een dag heel wat compressen door. Nu zag ik dat er ook uitwasbare zijn en ook een soort borstschelpen. Wie heeft hier ervaring mee? En houd je lekkende borsten totdat je stopt met borstvoeding geven of kan het ook zijn dat het steeds minder wordt??

Groetjes en alvast bedankt voor evt reacties!!
 
Bedankt mama van Luka ik heb meteen even gekeken op dat forum. Veel reacties idd.
Zo te lezen hebben meer vrouwen last van lekkende borsten en gebruiken ook veel zoogcompressen. Ik ga denk ik toch ook maar wat van die uitwasbare kopen. En eens uitproberen.

Groetjes
 
Hoi,
Ik gebruik van die lillypats, een soort van siliconen schelpen die op je borsten blijven plakken, je kan er mee zwemmen en ook zonder bh slapen. Na gebruik spoel je ze af, en je kan ze stereliseren. Bij de borstvoedings winkel op het net kan je ze vinden.
Gr Es
 
Hoi Angelita!

Het lekken wordt wel minder hoor. Ik geef nu alweer ruim zes maanden bv en mijn borsten lekken bijns  niet meer, alleen als ik de zogenaamde toeschietreflex heb. (dan heb je een soort brandend gevoel in  je borsten).
Ik koop altijd mijn zoogcompressen bij de hema. Niet zo duur en ik vind ze erg prettig.
Als je uitwasbare koopt moet je er wel een aantal kopen ivm vaak wassen.  
Groetjes, Marielle  
 
Terug
Bovenaan