zoogkompressen?

A

Anoniem

Guest
Hai Dames,

Ik heb jullie advies nodig. Ik denk dat ik al wel toe ben aan wat bescherming tegen het lekken van mn borsten. Vandaag zelfs een heel klein druppeltje doorgelekt door mn kleding heen. (Voorheen had ik er alleen 's nachts last van)
Ik heb alleen geen flauw idee waar ik die dingen kan kopen, en waar ik op moet letten bij de aanschaf. Wat is een reeele prijs?

Help!!

Alvast bedankt
Petra
(23+4 wk)

Ik koop ze bij de drogist, je hebt ze van verschillende merken maar ik gebruik altijd natusan.
Ik heb al verschillende geprobeerd maar vind deze de beste, ze vangen het beste op als ik weer eens last heb van mijn toeschietreflex.
Ik gebruik ze nog steeds, ben al 7 weken geleden bevallen.
Wat ze kosten weet ik niet echt precies rond de 2,5 euro dacht ik.

Ik heb ze vorige keer van de Etos gebruikt, eigen merk. Erg prettig dat ze een plakstripje hebben, waardoor ze makkelijk aan je bh blijven plakken en op hun plaats blijven.
Succes ermee!
Groetjes Mira, zwanger van nr 2

in het begin gebruikte ik wegwerp compressen omdat het dan nog erg lekte, maar ben na een tijdje over gegaan op wasbare.
Heb ik toen online besteld (geloof babywalz) en zijn erg goed bevallen! Zijn wel iets duurder, maar zeker als je ook nog bv gaat geven kan dat wel uit (is 6 stuks voor ?!?!). Gewoon in de wasmachine mikken en je kan ze weer gebruiken (geen wasverzachter en niet in de droger)

ik heb bij beide zwangerschappen en twee keer bijna 10 maanden borstvoeding die van de hema gebruikt. Erg prettig en betaalbaar.

groetjes babymama

Hoi,

bijna elke drogist heeft zoogcompressen van eigen merk. Gewoon proberen wat je zelf prettig vindt.
Wil je ook borstvoeding gaan geven, dan zijn de wasbare zoogcompressen het aanschaffen waard. Deze kan je bijvoorbeeld krijgen van Avent. Te koop bij de babyspeciaalzaken en sommige drogisten. Kosten geloof ik 12 euro per 6 stuk, maar kan je vervolgens eindeloos gebruiken. Ik heb ze aangeschaft tijdens m'n eerste zwangerschap en borstvoedingsperiode en gebruik ze nu weer, dus die hebben hun geld allang opgebracht.

Groetjes,
Margrethe

Terug
Bovenaan