Zoon 1 jaar hoest heel veel

<p>Hoi,</p><p>mijn zoontje van 1 jaar hoest al een tijdje erg veel. Nu hoest hij snachts al 2 nachten ook veel waardoor hij geregeld huilend wakker wordt. We smeren Luuf en geven druppels tusskind.. maar lijkt niet te helpen. Overdag geef ik hem thee. </p><p>Hebben jullie andere tips? Volgens de apotheek zijn er geen hoestdrankjes voor kinderen zo jong. Die homeopatische druppels tusskind lijken ook niet echt te werken.. ik vind het zo zielig voor mijn zoontje, weet niet wat ik meer kan proberen. Alle tips zijn welkom</p>

Bij mijn dochter gebruik is zoutoplossing neusspray als ze een slijm hoest heeft. En ik heb haar vorige week voor het eerst Broncho Stop Junior gegeven dat is vanaf 1 jaar. En dat hielp genoeg om haar paar uur te laten slapen zonder hoestbui. beterschap! 

Onze dochter hoestte vanaf ongeveer 4 maanden ook heel veel. Hele nachten lag ze te hoesten. Ik ben toen naar de huisarts geweest en heb een puffer gehad en het advies om haar neus te sprayen. Dit helpt redelijk goed! Bij ons zit astma in de familie, vandaar dat de huisarts in die richting denkt. Is dit bij jullie ook het geval? Zo niet dan is het denk ik toch een virus en zou ik zeker goed spoelen met zout oplossing aanraden.

Terug
Bovenaan