Zoon 11 weken drinkt niet uit de fles

<p><span style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Mijn zoontje van 11 weken drinkt niet uit de fles.</span></p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Heeft het 2 weken goed gedaan op difrax maar wil deze ook niet meer.</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik heb al van alles geprobeerd, avent, tommie tippie, dr brown. Heb denk ik al 100 euro uitgegeven aan flessen en verschillende speentjes.</p><p>Iemand een idee wat ik nog kan proberen??!</p><p> </p>
 
consulteer een lactatie kundige
probeer eventueel iemand andes de fles te late geven 
probeer cupfeeding
en anders is dit een bv kindje die gewoon  niets anders accepteerd
 
Mijn man lukt het ook niet om de fles te geven, opa's oma's tantes en ooms ook niet. Ook al ben ik niet in de buurt wil hij nog niet drinken 
Over 3 weken moet ik weer werken dus hij zal wel uit de fles moeten drinken.
Bedankt voor de tips ik ga ermee aan de slag. Fingers crossed
 
ik heb iemand die ons van wege onze meiden begeleid dat meisje wou ook niet aan de fles volgems mij  haalde die  savonds in wat ze over dag niet  kreeg
volgens mij  hebben zij ook pre logopedie gehad ze hebven haar  sneller op de beker en vaste voeding gezet  
en heb ooit stage gelopen op een baby groep die baby dronk echt niets overdag en die dronk vanaf het moment dat mama de kleine haalde
 
kan jij oom met je werk regelen of je paar keer naar opvang mag om.live te voeden
 
Ik werk in de zorg dus dat gaat denk ik niet lukken.
Ik blijf het elke dag proberen om hem de fles te geven. Maar is met het speentje aan het spelen of houdt hem in zijn mond en doet er niks mee.
 
https://www.borstvoeding.com/artikelen/borstbaan/werkenNL.html Hoi, Je hebt tot 9 maanden recht om te kolven tijdens je werk, maar ook om bijvoorbeeld naar je kindje toe te gaan om te voeden (bij borstvoeding). Je mag hiervoor een kwart van je werktijd gebruiken en je werkgever moet hier ook in voorzien. Dat je in de zorg werkt zou niet uit moeten maken. Dit zijn gewoon je rechten. Het enige is wel dat je het op tijd aan je werkgever moet doorgeven zodat hij maatregelen kan nemen om jou werk op te vangen. Succes. Gr. Madelief
 
Terug
Bovenaan